The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




(OT) Het grote Verkiezingen Topic!!!
Ik heb net heel die kieskompas netjes ingevuld... maar kom er net achter dat je flash moet instaleren om de uitslag te zien.. en dat kan niet op me werk... weer 15 minuten voor niets niet gewerkt #-o
Wie dit leest is gek
Reply
Kleine Jan Wrote:weer 15 minuten voor niets niet gewerkt #-o

[Image: Zakdoekjes.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ekslem Wrote:kieskompas.nl

Heb hem zaterdag gedaan. iig een veel betere site dan die klere stemwijzer
Ik vind de stellingen bijna net zo slecht. Het uiteindelijke resultaat is wel veel mooier gedaan. Dat je per thema kan zien bij welke partij je het dichtst staat is erg sterk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Treesong Wrote:
Kleine Jan Wrote:weer 15 minuten voor niets niet gewerkt #-o

[Image: Zakdoekjes.jpg]

[Image: chaja_opa.jpg]
Wie dit leest is gek
Reply
beetje invullen of iemand betrouwbaar en bekwaam is, en dan bij diegene uitkomen die je niet bekwaam vindt :|
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik sta trouwens hier het dichtst bij de PvdA, maar SP en GroenLinks zitten ongeveer even dichtbij. VVD en klein rechts staat het verste weg.

Eigenlijk precies zoals verwacht en ook ongeveer dezelfde uitkomst als ik uit de stemwijzer kreeg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bocaloca Wrote:beetje invullen of iemand betrouwbaar en bekwaam is, en dan bij diegene uitkomen die je niet bekwaam vindt :|

Da's natuurlijk een heel zwak punt... Politici zijn (vooral vlak voor de verkiezingen) geen van allen betrouwbaar. En of iemand als Jan Marijnissen bekwaam genoeg is om in de regering te zitten, zullen we nooit weten
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Bocaloca Wrote:beetje invullen of iemand betrouwbaar en bekwaam is, en dan bij diegene uitkomen die je niet bekwaam vindt :|
Ik vraag me ook af in hoeverre dat meegerekend wordt. EN op zich vind ik het ook vreemd dat je vragen moet invullen naar aanleiding van het vorige kabinet. Dat heeft toch niet zoveel met je politieke voorkeur en daarmee je stem voor de komende verkiezingen te maken?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kleine Jan Wrote:
Treesong Wrote:
Kleine Jan Wrote:weer 15 minuten voor niets niet gewerkt #-o

[Image: Zakdoekjes.jpg]

[Image: chaja_opa.jpg]

[Image: we0120.jpg]

Zo, en nu mag je weer zoet gaan spelen
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ik kan me nog heel goed herinneren dat ik van mijn opa mijn allereerste werther's echte kreeg.... vond die dingen echt niet te vreten Puke
Wie dit leest is gek
Reply
Kleine Jan Wrote:vond die dingen echt niet te vreten Puke

[Image: 1977999671_1999998436_huilbaby2.jpg]

Overigens word ik zeer onpasselijk van de stem van die werthers reclame vent... die snoepies zijn echter best te pruimen
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
die stem is juist heerlijk warm... mooie ar-ti-cu-la-tie
Wie dit leest is gek
Reply
Ad Wim Wrote:
Ekslem Wrote:kieskompas.nl

Heb hem zaterdag gedaan. iig een veel betere site dan die klere stemwijzer
Ik vind de stellingen bijna net zo slecht. Het uiteindelijke resultaat is wel veel mooier gedaan. Dat je per thema kan zien bij welke partij je het dichtst staat is erg sterk.

Stellingen zijn idd zwart/wit, maar dat vind ik redelijk logisch om het een beetje simpel te houden. Schaal is wel beter!

Die uitleg op het einde is gewoon goed gedaan!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Kleine Jan Wrote:Ik heb net heel die kieskompas netjes ingevuld... maar kom er net achter dat je flash moet instaleren om de uitslag te zien.. en dat kan niet op me werk... weer 15 minuten voor niets niet gewerkt #-o

:letitallout:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:
Kleine Jan Wrote:Ik heb net heel die kieskompas netjes ingevuld... maar kom er net achter dat je flash moet instaleren om de uitslag te zien.. en dat kan niet op me werk... weer 15 minuten voor niets niet gewerkt #-o

:letitallout:

jij ook al? :lol:

had tegen mijn collega ook niets gezegd, die vulde hem ook vrolijk in
Wie dit leest is gek
Reply
LEEUWARDEN - Friesland moet een onafhankelijk land worden binnen het Koninkrijk der Nederlanden. Dat vindt de nieuwe regionale partij deFriezen. De partij doet volgend jaar mee aan de verkiezingen voor de Provinciale Staten.

Voorzitter Doede Damsma van deFriezen stelde maandag dat de Friese bevolking zich in een referendum moeten kunnen uitspreken over onafhankelijkheid.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Goed plan. Maar dan ook een bindend referendum.
In geval van ja, onafhankelijk, dan ook onafhankelijk, als in niet afhankelijk, dus zelfbedruipend.
In geval van nee, niet onafhankelijk, dan ook meteen kappen met die smerige Friese taal op door belastinggeld gesponsorde plaatsnaamborden. Tevens Friese taallessen schrappen van het rooster.
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
en Heerenveen uit de eredivisie!
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Aukinho Wrote:en Heerenveen uit de eredivisie!

Cool. Elk jaar Champions League! Cambuur, ONS, Joure, Harkemase Boys, dat moet te doen zijn.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
joep Wrote:Goed plan. Maar dan ook een bindend referendum.
In geval van ja, onafhankelijk, dan ook onafhankelijk, als in niet afhankelijk, dus zelfbedruipend.
In geval van nee, niet onafhankelijk, dan ook meteen kappen met die smerige Friese taal op door belastinggeld gesponsorde plaatsnaamborden. Tevens Friese taallessen schrappen van het rooster.

Zeker een goed plan. Hoeven wij als Friezen geen wegenbelasting meer te betalen voor het fileprobleem in de Randstad.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Aukinho Wrote:en Heerenveen uit de eredivisie!

Cool. Elk jaar Champions League! Cambuur, ONS, Joure, Harkemase Boys, dat moet te doen zijn.


En hoe lijkt je de derby sc Heerenveen - vv Aldeboarn dan?
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Mukkus Wrote:
Aukinho Wrote:en Heerenveen uit de eredivisie!

Cool. Elk jaar Champions League! Cambuur, ONS, Joure, Harkemase Boys, dat moet te doen zijn.

Ik denk dat Friesland blij mag zijn met een plekkie in voorronde 1 voor de CL
Reply
Hoef Wrote:
Mukkus Wrote:
Aukinho Wrote:en Heerenveen uit de eredivisie!

Cool. Elk jaar Champions League! Cambuur, ONS, Joure, Harkemase Boys, dat moet te doen zijn.

Ik denk dat Friesland blij mag zijn met een plekkie in voorronde 1 voor de CL

Da's kut. Spelen we elk jaar tegen Ajax.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Hebben alle forummers in o.a Amsterdam, Eindhoven en Tilburg hun puntenslijper alweer afgestoft? En Treesong; wil je je stembus wel meenemen als/wanneer je gaat stemmen? :lol:

Quote:Stemmachines in 35 gemeentes afgekeurd

Uitgegeven: 30 oktober 2006 14:24
Laatst gewijzigd: 30 oktober 2006 23:21

DEN HAAG - Voor de verkiezingen van 22 november moeten 35 gemeentes andere stemcomputers in huis halen of de rode potloden gaan slijpen. Minister Atzo Nicolaï (Bestuurlijke Vernieuwing) keurde maandag bijna 1200 stemmachines af omdat bij deze apparaten makkelijk is te achterhalen wat iemand heeft gestemd.

Amsterdam haalt zeker de potloden weer te voor schijn en gaat naarstig op zoek naar de oude stembussen die het dit voorjaar voor 25 euro per stuk van de hand deed. De gemeente hoopt dat de kopers hun stembus nog een keertje uit willen lenen aan de vroegere eigenaar. Andere grote gemeentes die op zoek moeten naar een alternatief voor hun stemcomputer zijn Eindhoven en Tilburg.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.nu.nl/news/867286/11/Stemmachines_in_35_gemeentes_afgekeurd_%28video%29.html">http://www.nu.nl/news/867286/11/Stemmac ... eo%29.html</a><!-- m -->
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Kieskompas kom ik in de buurt van CDA en CU terecht... Da's lekker dan... Heb ik net enkele jaren die keiharde banken in dat koude tochtige gebouw op de zondagochtend gedag gezegd moet ik weer terug zeker?!
Wel grappig dat ik juist op de 'moderne' punten totaal tegengesteld aan de CU uitkom. "homostellen mogen geen kinderen adopteren" Onzin! Ook Boca mag best een kotertje!
"coffeeshops moeten gesloten worden" Onzin, wat voor geur moet er dan in de binnenstad van Amsterdam hangen?
"rookverbod in de complete horeca" Lekker, staan we 's nachts om 2uur lekker buiten te paffen in de kou om vervolgens als je weer naar binnen wil tegen te worden gehouden door de uitsmijter "Dur motte dur eers weer un paar uit man, dan ken je naa binnu"
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:Kieskompas kom ik in de buurt van CDA en CU terecht... Da's lekker dan... Heb ik net enkele jaren die keiharde banken in dat koude tochtige gebouw op de zondagochtend gedag gezegd moet ik weer terug zeker?!
Wel grappig dat ik juist op de 'moderne' punten totaal tegengesteld aan de CU uitkom. "homostellen mogen geen kinderen adopteren" Onzin! Ook Boca mag best een kotertje!
"coffeeshops moeten gesloten worden" Onzin, wat voor geur moet er dan in de binnenstad van Amsterdam hangen?
"rookverbod in de complete horeca" Lekker, staan we 's nachts om 2uur lekker buiten te paffen in de kou om vervolgens als je weer naar binnen wil tegen te worden gehouden door de uitsmijter "Dur motte dur eers weer un paar uit man, dan ken je naa binnu"

Undecided
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Marshall Wrote:Heb ik net enkele jaren die keiharde banken in dat koude tochtige gebouw op de zondagochtend gedag gezegd moet ik weer terug zeker?!

Heb je enkele jaren op zondagochtend de keiharde banken gedag gezegd? Fanatiek hoor! :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Marshall ging dus jaren achtereen op zondagochtend een koud tochtig gebouw binnen en zei "daaaaag" tegen de keiharde banken. :8:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:Marshall ging dus jaren achtereen op zondagochtend een koud tochtig gebouw binnen en zei "daaaaag" tegen de keiharde banken. :8:

Dat zeg ik... :| Maar waarschijnlijk kwam hij zo rond half 10 binnen en zei hij ze tegen 11 uur weer gedag.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Maar waarom doet iemand dat?
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply


Forum Jump: