The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Sportdreamzz Concert Agenda 2005
#1
We hebben een topic over films en over cabaret, maar ik miste een topic met concertjes. Zo dan maak ik er maar 1 aan. Ik weet niet of de gemiddelde forummer regelmatig een concert bezoekt, maar dat merken we gauw genoeg!

Plaats hier al je tips, voorbeschouwingen, nabeschouwingen etc. etc. Lekker opscheppen waar je kaartjes voor hebt enzo.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#2
29 januari Marixx Nijmegen TecnotriXX

Dave clark en Steve Rachmard Notworthy
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#3
harry_bierdop Wrote:29 januari Marixx Nijmegen TecnotriXX

Dave clark en Steve Rachmard Notworthy

Dit zijn hele goede plaatjes draaiers?
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#4
harry_bierdop Wrote:29 januari Marixx Nijmegen TecnotriXX

Dave clark en Steve Rachmard Notworthy

Hé dat wist ik niet, hebben we weer een nieuwe tent in Nijmegen??

Wat een na-apers trouwens, eerst hebben we de Matrixx en nu ook de Marixx :wink:
Reply
#5
Ik kon afgelopen zaterdag niet Icon_evil .Toen was dan d'r! 29e kan ik trouwens weer niet...
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#6
Ekslem Wrote:Ik kon afgelopen zaterdag niet Icon_evil .Toen was dan d'r! 29e kan ik trouwens weer niet...

nou eh... kan je vertellen "het ging er weer goed op" :wink: , jammer dak al naar de klote was voor ik naar binnen ging (donderdag en vrijdag ook al wezen stappen)!

29e wordt weer Firestarter ! Maar eerst 21e X-factor (neophyte en Angerfist Liveeee) :8:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#7
BIERTEAM.NET Wrote:
harry_bierdop Wrote:29 januari Marixx Nijmegen TecnotriXX

Dave clark en Steve Rachmard Notworthy

Hé dat wist ik niet, hebben we weer een nieuwe tent in Nijmegen??

Wat een na-apers trouwens, eerst hebben we de Matrixx en nu ook de Marixx :wink:

Sorry Gerben, je zou haast zeggen dat je stage er bijna op zit!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#8
vrijdag 21 januari 013 Heideroosjes
Make tea, not war
Reply
#9
Zo, dit doet me er ineens aan denken dat ik al veel te lang niet meer naar een concert ben geweest! Ben afgelopen jaren toch zeer regelmatig naar concerten, vooral in de Melkweg, geweest, maar volgens mij waren Zebrahead & Reel Big Fish de laatste, bijna een jaar geleden.
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#10
Davydoff Wrote:Lekker opscheppen waar je kaartjes voor hebt enzo.

heb niet, had wel. In 2003 naar het Reading festival geweest met onder andere Metallica, Blink 182, System Of A Down, Sum 41, Linkin Park, Blur, Good Charlotte, The Ataris, Lagwagon.. :8:
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#11
Gisteravond een heeeeeeeeeeeeele VETTE show van Greenday gezien. Ik ruik nog naar bier en ik heb nog wat confetti in mijn haar.

Nummers van hun nieuwe album (American Idiot) kwamen langs en natuurlijk flink wat nummers van het album Dookie.

1 van de hoogtepunten tijdens het concert was het formeren van een band op het podium. Mensen die konden spelen werden uit het publiek getrokken. Echt super cool gedaan. De jongen die de gitaar van Billie Joe in z'n handen kreeg gedouwd ging helemaal uit z'n dak. Werd op z'n bek gepakt door Billie Joe en mocht de gitaar mee naar huis nemen.

Al met al was het een vette show en dat mag ook wel na 9 jaar afwezigheid in NL.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#12
Davydoff Wrote:Gisteravond een heeeeeeeeeeeeele VETTE show van Greenday gezien. Ik ruik nog naar bier en ik heb nog wat confetti in mijn haar.

Nummers van hun nieuwe album (American Idiot) kwamen langs en natuurlijk flink wat nummers van het album Dookie.

1 van de hoogtepunten tijdens het concert was het formeren van een band op het podium. Mensen die konden spelen werden uit het publiek getrokken. Echt super cool gedaan. De jongen die de gitaar van Billie Joe in z'n handen kreeg gedouwd ging helemaal uit z'n dak. Werd op z'n bek gepakt door Billie Joe en mocht de gitaar mee naar huis nemen.

Al met al was het een vette show en dat mag ook wel na 9 jaar afwezigheid in NL.


Een band formeren doen ze al jaren bij bijna elk concert. Maar ik baal er nog steeds van dat ik er niet heen ben geweest.
Reply
#13
Balthazar Wrote:
Davydoff Wrote:Gisteravond een heeeeeeeeeeeeele VETTE show van Greenday gezien. Ik ruik nog naar bier en ik heb nog wat confetti in mijn haar.

Nummers van hun nieuwe album (American Idiot) kwamen langs en natuurlijk flink wat nummers van het album Dookie.

1 van de hoogtepunten tijdens het concert was het formeren van een band op het podium. Mensen die konden spelen werden uit het publiek getrokken. Echt super cool gedaan. De jongen die de gitaar van Billie Joe in z'n handen kreeg gedouwd ging helemaal uit z'n dak. Werd op z'n bek gepakt door Billie Joe en mocht de gitaar mee naar huis nemen.

Al met al was het een vette show en dat mag ook wel na 9 jaar afwezigheid in NL.


Een band formeren doen ze al jaren bij bijna elk concert. Maar ik baal er nog steeds van dat ik er niet heen ben geweest.

Jep dat hoorde ik idd, 1 van mijn vrienden had ze een aantal jaren terug gezien op Rock Werchter. Toen werd er trouwens alleen een gitarist uit het publiek gehaald die ffies 3 liedjes mee mocht spelen :8: Het was mijn eerste GreenDay concert en het was VET om te zien hoe blij die mensen zijn als ze daar op het podium staan!

Ik heb je een uitgebreid verslag via PB toegestuurd... das niet om je jaloers te maken hoor :wink:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#14
Klote ik wist helemaal niet dat ze kwamen! Een van de weinige bands die ik echt nog een keer moet zien, met The Offspring, Weezer en eigenlijk oook Franz Ferdinannd.

The Ataris laat trouwens ook al jaren iemand uit het publiek 'San Dimas High School Football Rules' spelen, ben benieuwd welke band daar mee begonnen is.
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#15
Franz Ferdinand vorig jaar gezien op Werchter. Was een erg leuk optreden!

Volgend concertje is van Mobb Deep. 29 januari in de Melkweg in A'dam. Iets totaal anders dan GreenDay :Big Grin
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#16
zal wel want ik heb er nog nooit van gehoord :razz:
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#17
Davydoff Wrote:Franz Ferdinand vorig jaar gezien op Werchter. Was een erg leuk optreden!

Volgend concertje is van Mobb Deep. 29 januari in de Melkweg in A'dam. Iets totaal anders dan GreenDay :Big Grin


Overloper :razz:
Reply
#18
Ik zou heel graag naar The Mars Volta in Paradiso gaan, maar heb de start van de voorverkoop gemist. Kaartjes worden nu voor belachelijke bedragen aangeboden, dus wijk ik maar weer eens uit naar Duitsland (vanuit Enschede niet zo'n probleem). 3 maart in Keulen. Veel concerten zullen daar niet aan vooraf gaan, want mijn geld is op!
Sportshag
Reply
#19
Joost Wrote:Ik zou heel graag naar The Mars Volta in Paradiso gaan, maar heb de start van de voorverkoop gemist. Kaartjes worden nu voor belachelijke bedragen aangeboden, dus wijk ik maar weer eens uit naar Duitsland (vanuit Enschede niet zo'n probleem). 3 maart in Keulen. Veel concerten zullen daar niet aan vooraf gaan, want mijn geld is op!

De lui sporen echt niet, heb ik dacht ik 2x gezien. Op Lowlands als ik het goed heb maar in ieder geval als support bij The Peppers in 2003.

Heeft ooit iemand gehoord van Throw Rag? Ze waren support bij FLogging Molly in de Melkweg afg.jaar. Bij de Dropkick M. hadden ze geen support afg.jaar in Paradiso, wel jammer.

Aankomende maand naar Saybia in Paradiso, ook een superband die ik al 3x live gezien heb. U2 moet ik ws missen in juli ivm mn vakantie, das mooi kut.
Reply
#20
Ohw, Green Day heb ik gemist Davy, dus als je dat verslag even via pb kunt sturen...?

Afgelopen jaar op Lowlands was mn nummer 1 optreden The Offspring, gevolgd door The Bloodhound Gang.
Reply
#21
Dugarry Wrote:De lui sporen echt niet, heb ik dacht ik 2x gezien. Op Lowlands als ik het goed heb maar in ieder geval als support bij The Peppers in 2003.

Ze sporen niet, maar ze maken fantastische muziek. Gek en geniaal gaat vaak samen.
Sportshag
Reply
#22
Dugarry Wrote:Bij de Dropkick M. hadden ze geen support afg.jaar in Paradiso, wel jammer.

Aankomende maand naar Saybia in Paradiso, ook een superband die ik al 3x live gezien heb. U2 moet ik ws missen in juli ivm mn vakantie, das mooi kut.

Dropkick M. zijn sukkels :wink: Tijdens hun optreden op Werchter stond ik in mijn NY Yankees shirt :Big Grin Zij hebben een hekel aan de Yankees en zijn Red Sox fan.... erg leuk toen iedereen om me heen mee schreeuwde; YANKEES SUCKS!! Ik ben toen maar gaan pissen :8:

Ik ga er trouwens vanuit dat U2 gewoon op Werchter komt optreden :8: scheelt weer geld!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#23
Davydoff Wrote:Franz Ferdinand vorig jaar gezien op Werchter. Was een erg leuk optreden!

Volgend concertje is van Mobb Deep. 29 januari in de Melkweg in A'dam. Iets totaal anders dan GreenDay :Big Grin

Damn ik moet toch maar eens beter alle concerten enzo in de gaten houden, ik had ook best naar Mobb Deep gewild :cry: Hun eerste 2 albums (The Infamous en Hell On Earth) zijn zeer goed, een echte aanrader voor liefhebbers van (gangsta)rap.
Shook Ones Pt. II is echt het allerbeste rapnummer ooit!!

Ik stel een review zeeeeeer op prijs Davy!!! :wink:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#24
Concertjes die momenteel op de planning staan zijn Porcupine Tree (20 april Paradiso) en Mastodon (3 maart Melkweg). Qua festival twijfel ik zoals ieder jaar. Roch Am Ring heeft wel een leuke line up tot nu toe met Slayer en Iron Maiden, maar ja dan moet je weer zo'n end rijden. Denk dat ik maar naar Fields of Rock ga. Altijd leuk dat Rammstein
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#25
Voyou Wrote:
Davydoff Wrote:Franz Ferdinand vorig jaar gezien op Werchter. Was een erg leuk optreden!

Volgend concertje is van Mobb Deep. 29 januari in de Melkweg in A'dam. Iets totaal anders dan GreenDay :Big Grin

Damn ik moet toch maar eens beter alle concerten enzo in de gaten houden, ik had ook best naar Mobb Deep gewild :cry: Hun eerste 2 albums (The Infamous en Hell On Earth) zijn zeer goed, een echte aanrader voor liefhebbers van (gangsta)rap.
Shook Ones Pt. II is echt het allerbeste rapnummer ooit!!

Ik stel een review zeeeeeer op prijs Davy!!! :wink:

Heeeeelaaaaas paaaaaaashaaaaaaas. Geen Mobb Deep meer voor mij.
Dom weg niet snel genoeg de kaarten gehaald. Vrouwen..... Icon_evil

Ik ben ook geen Mobb Deep "fan", das mijn vriendin. The Infamous wordt hier grijs gedraaid en ik geloof dat ze helemaal uit haar dak gaat bij Cradle to the grave.

Ik vind ze ook lekker klinken! Had ze graag willen zien.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#26
Echt zonde!!!
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#27
Saybia Rulezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Reply
#28
5 maart Jack Daniel's Rock Nights 2005 met Danko Jones en Peter Pan Speedrock in de Melkweg. Tot die tijd niet meer naar de kapper.
Sportshag
Reply
#29
Roskilde update:

Audioslave, Jamie Cullum, Green Day, Black Sabbath
Make tea, not war
Reply
#30
Joost Wrote:5 maart Jack Daniel's Rock Nights 2005 met Danko Jones en Peter Pan Speedrock in de Melkweg. Tot die tijd niet meer naar de kapper.

Wat houdt dit precies in en waar ken ik kaartjes kopen Joost?
Reply


Forum Jump: