The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian open 2009
Nou hij wint hem, op naar de QF nu Gonzo =D>
Reply
weltrusten Ad :8:

werkze ML :8:

studeersze Haggerman :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Klasse Gonzo =D>
Weg met die overgewaardeerde Hewitt!

Ik heb genoten, mooie pot. Nu ga ik weer pitten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ook werkze Buurs.

Ljubicic krijgt ineens een break tegen ](*,)
Reply
kom op nou eiwit, stomme doperwt die je bent ...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Set Kunitsyn, wat een gekloot allemaal.
Reply
Daar sta je dan met je oudgedienden, de jonkies doen het prima Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kijk, dat bedoel ik dus al met die Monfils, hij loopt nu al niet soepel...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ohh de eerste 5 uitslagen van vannacht waren dan ook prima.
Hewitt-Gonzo was gewoon een 50-50 match, nja dat kan een keer fout gaan, geen probleem

Maar van Ljubicic verwacht ik echt winst deze pot, geen gezeur!
Reply
gonzo is natuurlijk ook een topper. Ik kon hem gewoon niet nemen..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
MVA speelt goed, Monfils staat erbij of het 16-16 in de 5e set staat :lol:
Reply
Wat is dit nou Monfils, je staat verdomme pas twee uur op de baan en het is de 1e ronde?! Wat ben je toch eigenlijk ook een wijf!

Maar goed, zo deed ie op RG vorig jaar ook vanaf de 2e ronde, en we weten hoe dat afliep...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat is waar, maar exit Monfils maakt heel mijn dag weer goed.

Vamos MVA! \Big Grin/
Reply
Aha, je hebt Monfils niet, ik dacht al :lol:

Klasse punten voor de rebreak, nu geen gezeik meer!
Dat niemand hem dat ook vertelt, dat al dat achterlijke theater energieverspilling is...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hehe, nee heb hem niet, voorzag een exit tegen Youzhny :roll:

Maar hij zal hem nu wel binnenslepen, hoewel deze partij van mij nog uren mag duren. Icon_twisted
Reply
Canas verliest de eerste set van Kindlmann :lol:
Reply
Vamos Juan! =D>
Reply
Ja, al die oudgedienden gaan exit. Mooi man, leve de jeugd!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nou ja, zolang Nalbi er maar in blijft dan... :roll:

Persoonlijk moeten Ljubicic en Clement ook nog door, de rest van de oudjes mag idd exit.
Reply
En ook Clement de baan op, het wordt echt druk nu.

Allez Arnaud, hup Ivan, vamos Martin, vamos Juan
Reply
Direct de break voor Clement, keurig oude man =D>
Reply
Ook direct de break voor Monaco =D>
Reply
En de break voor Ljubicic, dit gaat lekker =D>
Reply
Slaat nergens op waar die Monfils mee bezig is. Hopelijk is het conditioneel en niet heel ernstig. Het moet echt geen 4e en zeker geen 5e set worden.

Ik wist dat ie last had van zijn voet tegen Roddick in Doha, maar dat is alweer meer dan twee weken geleden...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Ook direct de break voor Monaco =D>
Tsonga mag eruit voor FTM, maar ik gun die jongen niet weer een blessure, en zeker niet op zo'n belangrijk moment. En als ie hier van Monaco verliest, is het geheid een blessure...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Slaat nergens op waar die Monfils mee bezig is. Hopelijk is het conditioneel en niet heel ernstig. Het moet echt geen 4e en zeker geen 5e set worden.

Ik wist dat ie last had van zijn voet tegen Roddick in Doha, maar dat is alweer meer dan twee weken geleden...

Nee idd, en MVA is ook geen wereldtopper natuurlijk. Maar het lijkt idd een conditie-issue te zijn. Daarbij is zijn loting erg gunstig, hij zal nu wel breaken en dan heeft hij even z'n rust.
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Ook direct de break voor Monaco =D>
Tsonga mag eruit voor FTM, maar ik gun die jongen niet weer een blessure, en zeker niet op zo'n belangrijk moment. En als ie hier van Monaco verliest, is het geheid een blessure...

Ik gun Tsonga ook het allerbeste, laat dat duidelijk zijn, maar Monaco is iets gunstiger voor Ljubicic om tegen te spelen.
Reply
Daarom heb ik hem uiteindelijk ook genomen, door die loting. Daar moet zelfs een wisselvallige en fysiek matige drol als hij doorheen kunnen komen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik had het even gemist trouwens, maar ook Berrer is begonnen en staat inmiddels een dubbele break voor. Keurig jongen =D>
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Ook direct de break voor Monaco =D>
Tsonga mag eruit voor FTM, maar ik gun die jongen niet weer een blessure, en zeker niet op zo'n belangrijk moment. En als ie hier van Monaco verliest, is het geheid een blessure...

Ik gun Tsonga ook het allerbeste, laat dat duidelijk zijn, maar Monaco is iets gunstiger voor Ljubicic om tegen te spelen.
Monaco kan echt wel tennissen, ook op dit soort banen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: