The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian open 2009
Precies
Reply
toch heb ik liever dat karlo wint
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dan heb jij waarschijnlijk pech \Big Grin/
Reply
Enof Buursmans dan pech heeft..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Zeer belangrijke overwinning gaat dit worden. 8x gekozen maar en door in de poll Hakkuh
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Same here Haggie, voor mij ook echt noodzaak voor de poll. Laten we alleen nog niet op de zaken vooruitlopen.
Reply
Anciiiiiiiiiiiiiic! \Big Grin/ :-({|= Hakkuh
Reply
=D> =D> =D> =D> =D>

Met nog een break maakt hij het 6-3. Notworthy
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
feli mannen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ljubicic op CC Notworthy
Reply
Thnx Buurs
Reply
Thnx Buurs
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
mindlight Wrote:Zonde Clement, je was er dicht bij :8:
Als je me wilt pakken op uitspraken, moet je me ook gelijk geven hè! Wat zei ik ook alweer, 8 games voor Clement? Zelfs dat haalt ie niet :lol:

Ik blijf het zeggen, Verdasco gaat het Murray heel lastig maken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik wil je toch helemaal niet op uitspraken pakken? En ik geef je op vrij cynische wijze ook wel gelijk hier.
Tsja we zullen het zien, ik kan me daar nog steeds weinig bij voorstellen.
Reply
Jammer van Ancic. Lang over getwijfled, maar kwam niet uit qua geld.
Voor de rest prima uitslagen. Monfils door en die kut Cipolla exit. Tursunov Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ljubicic heeft ook een nieuwe sponsor :lol:

Deze past in het rijtje van karlo en davy :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
mindlight Wrote:Ik wil je toch helemaal niet op uitspraken pakken? En ik geef je op vrij cynische wijze ook wel gelijk hier.
Tsja we zullen het zien, ik kan me daar nog steeds weinig bij voorstellen.
Volgens mij zei je na die uitspraak letterlijk dat je ervan overtuigd was dat je mij op die uitspraak ging pakken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
O, en laten we niet vergeten: Stepanek, koning =D>

Ik leef nog in de poll godzijdank...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Ik zou het vervelend voor je vinden als je weer op je uitspraken terug moet komen Wink
Zeker Clement geef ik wel kansen, dat spel van Verdasco ligt hem wel.

Ljubicic moet een topdag hebben a la zijn confrontatie met Davydenko op RG vorig jaar, anders is hij idd kansloos.

Ik was nergens van overtuigd... Maar je hebt gelijk, ik zat er volledig naast.
Reply
bp Ljubicic =D>
Reply
Ad Wim Wrote:O, en laten we niet vergeten: Stepanek, koning =D>

Ik leef nog in de poll godzijdank...

Mazzelaar.. :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Break Ljubicic =D>
Reply
buurs Wrote:
Haggie Wrote:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA BREAK ANCIC!!!! Na een 40-0 voor Karlovic in de game!!!!


COME ONNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

HAGGIE WEEK HAGGIE WEEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0-30 [-o<
Wees maar gewoon heel blij dat Beck niet doorgaat, daar kom je weer goed weg...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Haggie Wrote:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA BREAK ANCIC!!!! Na een 40-0 voor Karlovic in de game!!!!


COME ONNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

HAGGIE WEEK HAGGIE WEEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0-30 [-o<
Wees maar gewoon heel blij dat Beck niet doorgaat, daar kom je weer goed weg...

Morgen zit ie weer met zwetende handjes op de bank, wanneer Fedex het lastig heeft tegen Safin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Laten we het hopen Haggie, wat zou dat prachtig zijn! Dat ie weer voor Federer gaat, en weer genaaid wordt :razz:

Maar ik verwacht het niet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Er verwachtte ook niemand, buiten ML en mij om, dat Ancic zou winnen.. Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Vandaag? Dat verwachtte ik zeker wel. Vind het ook een mooie keuze, Simon wordt echter lastiger...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Aaaaah, zo;n bal moet erlangs op 0-30 Jo...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Juist, zo kennen we je weer! =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Icon_evil Maar 1 1e service geslagen, zo serveer je toch geen set uit?
Reply


Forum Jump: