The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian open 2009
Dus volgend jaar begint mevrouw Kuiper met een eigen team om tegenwicht te kunnen bieden? Big Grin
Reply
Achteraf heeft Roddick ook niet echt een moeilijke weg af te hoeven leggen naar de halve finale: Rehnquist, Malisse, Santoro, Robredo en een 'W.O.' tegen Djoko :cry:
Reply
Elikian Wrote:Dus volgend jaar begint mevrouw Kuiper met een eigen team om tegenwicht te kunnen bieden? Big Grin
\

Haha, je zult er versteld van staan hoeveel die er nu al vanaf weet doordat het constant thuis nergens anders over gaat. Namen als Del Potro, Nalbandian, Cilic, etc klinken haar absoluut bekend in de oren. :lol: :lol:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Scholten! Wrote:Achteraf heeft Roddick ook niet echt een moeilijke weg af te hoeven leggen naar de halve finale: Rehnquist, Malisse, Santoro, Robredo en een 'W.O.' tegen Djoko :cry:
Roddick stond ze anders echt ontzettend goed te raken tegen Djoko in het kleine deel wat ik gezien heb. Was gewoon veel beter dan Djoko.
Reply
dan moet hij, indien het zover komt, ook federer eraf slaan :o
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:dan moet hij, indien het zover komt, ook federer eraf slaan :o

Heb ik geen probleem mee en Nadal erbij.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Zo, Dokic eruit. Op naar de kraker van de dag!!!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Pfff, Djoko gewoon gevraagd om een avondpartij maar niet gehonoreerd. Zo ga je dus met de defending champion om ](*,)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mac Wrote:Waarom heeft "de Haggie" een negatieve klank? Omdat hij een goede gok had genomen op de AO vorig jaar? De rest van het jaar heeft hij dit vrij steady vast kunnen houden tot het eind maar goed zelfs de besten (he buurs) houden het niet tot het eind vol.

Oftewel ik zou het als een compliment opvatten Wink
Precies. Het was iig geen belediging. Het ging er vooral om dat hij waarsch na deze AO weer een flink gat geslagen heeft...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
1e punt is voor Potro 0-15! Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Loopt jullie geluid ook achter bij het beeld? :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nee. op ES alles prima hier.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Bij mij dus niet, alle andere zenders doen het wel goed :roll:

En ik heb het al gezien, Potro gaat hier geen set pakken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Niet te voorbarig svp.

Kijk, de passings komen al..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Dat klinkt goed Adje Smile
Reply
Poeee.. gelukkig! Federer maakt normaal gesproken dat bp 100% zeker!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Jaja 1e BP Federer .. :-({|=
Reply
Hoppa! Mooie punten al meteen hoor.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
en de break.. #-o
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Just to good... =D>

3 love games op rij op eigen service!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
kom net terug

1e set met 6-3 naar fedex =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hahaha. Hij heeft de set nog niet eens man, pukkeltje... :wink:

Nu pas..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Federer rolt die houthakker helemaal op met af en toe geniaal tennis. Heerlijk om naar te kijken... =D>
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Heb het nu al wel gezien, kansloze missie voor JMDP
Reply
Masterlijk goed die Federer. De Potro fans kunnen weer gaan werken. Sad
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Masterlijk goed die Federer. De Potro fans kunnen weer gaan werken. Sad

Heb vrij :|
Reply
Beaam Trip. Eens te meer maar weer te zien dat Potro totaal nog niks in te brengen heeft tegen de echte top. En dat Federer er toch altijd maar weer staat op de GSs, waar de rest faalt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haha, we gaan richting de 6-0 Undecided

Potro wordt de nieuwe Davydenko. Leuk winnen van lager geplaatsten, maar nooit van de mensen boven hem.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De rest? Vooralsnog doet(n) Nadal (en Roddick) het net zo goed als Federer. Daarbij heeft Federer het geluk dat de organisatie hem blijkbaar erg mag, die partij van hem had natuurlijk in de middag gespeeld moeten worden, en Djoko naar de avond...

Maargoed, tijd voor mij om m'n gelijk te krijgen, ik had Potro op max. 5 games, want ook tegen Cilic was het natuurlijk al waardeloos tennis wat hij liet zijn.
Reply
hoeveel games gaat roddick pakken?

7 of 8 Hakkuh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: