The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami 2009
Wat een game van Roger om te breaken in de 2e set =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gaat helemaal nergens over deze week
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
En alweer de dubbele break, klasse Roger =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
64 61, lekker hoor Roger, bij vlagen weer heerlijk spel, op naar de finale =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Andy zal Fedex pakken. [-o<
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Schuettler een set en een break voor tegen Simon. Zou niet gek zijn voor Tsonga.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Die Simon Undecided

En Monfils is zijn sjeu ook helemaal kwijt, brengt echt alleen maar terug a la Roddick, zo lelijk...
Waar is het gedurfde tennis wat hem Nadal deed verslaan?

Kan een leuk potje worden tegen Roddick Dead
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zo fantastisch vond ik Federer niet, vond met name Kiefer erg slecht.
Safin gaat spelen tegen Roddick zo lijkt het.

Het blijft een vreemde week zo
Reply
Een half uur later kom ik terug en is 't bij Simon van 3-6 0-1* naar 3-6 6-1 *1-0 gegaan. Undecided

Serveer t uit Marat.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
mindlight Wrote:Zo fantastisch vond ik Federer niet, vond met name Kiefer erg slecht.

Ik had ook al niet anders verwacht, 't commentaar hier was duidelijk weer gekleurd dus. Kiefer had eergisteren nog een mp tegen tegen fucking santoro. :-"
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tsja, het was niet best, Kiefer maakte fout na fout, en Federer maakte weinig fouten, maar deed ook zelf ook erg weinig (was ook niet nodig).
Volgende ronde tegen Dent, weer een eitje dus, daarna wordt het lastiger.
Reply
Niks gekleurd, ik zei dat Roger bij vlagen fantastisch was, en dat klopte ook. Niks weggegeven en zelf een paar games flink gas gegeven. Ruim voldoende vandaag. Vrij zakelijk, maar dat is bij Federer vaak wel gewoon leuk om naar te kijken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mooi dat je van je eigen mening vindt dat ie klopt :lol:
Reply
Die Monfils Undecided

Staat zichzelf een partij belachelijk te maken op de baan en lijkt het tennis helemaal te vergeten.
Reply
mindlight Wrote:Mooi dat je van je eigen mening vindt dat ie klopt :lol:
Ho ho, mij wordt een onterecht verwijt gemaakt. Dat weerleg ik gewoon.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Mooi dat je van je eigen mening vindt dat ie klopt :lol:
Ho ho, mij wordt een onterecht verwijt gemaakt. Dat weerleg ik gewoon.

Nee jij vond dat hij bij vlagen fantastisch speelde. Dat is een mening toch? En die bevestig je in een volgende post door te zeggen dat dat klopt.

Ik vond dat er een enkel mooi punt bij zat, maar dat het geen moment een wedstrijd was, en dat werd bepaald door de vele onnodige fouten van Kiefer.
Reply
safin mist 2 bps Icon_evil
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Monfils is 1x gekozen, op zich mag hij wel winnen, als hij in vorm raakt gedurende het toernooi, kan hij wellicht wat weerstand bieden aan Federer.
Reply
Heeft die Safin nou een kale kop?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
mindlight Wrote:Monfils is 1x gekozen, op zich mag hij wel winnen, als hij in vorm raakt gedurende het toernooi, kan hij wellicht wat weerstand bieden aan Federer.

Dat gaat Roddick doen natuurlijk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Mooi dat je van je eigen mening vindt dat ie klopt :lol:
Ho ho, mij wordt een onterecht verwijt gemaakt. Dat weerleg ik gewoon.

Nee jij vond dat hij bij vlagen fantastisch speelde. Dat is een mening toch? En die bevestig je in een volgende post door te zeggen dat dat klopt.

Ik vond dat er een enkel mooi punt bij zat, maar dat het geen moment een wedstrijd was, en dat werd bepaald door de vele onnodige fouten van Kiefer.
Die bevestiging gaf ik doordat CC mij verweet dat ik zo enthousiast was omdat ik Federer in mijn team heb, en daar ben ik het dus niet mee eens.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Monfils is 1x gekozen, op zich mag hij wel winnen, als hij in vorm raakt gedurende het toernooi, kan hij wellicht wat weerstand bieden aan Federer.
Inderdaad. Monfils in goede vorm pakt Roddick natuurlijk, Safin niet denk ik.

Gael speelt nu trouwens duidelijk beter en gedurfder dan in het begin.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Monfils wint de set. Op zich prima, maar nu zie ik Djoko-PHM dus helemaal niet meer. Tsonga wordt al lastig...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Je gaat toch niet hopen dat Monfils tegen Safin wint? Ken je helden!
Reply
Hehehe, jij kent je klassiekers wel. Ik heb Safin al geruime tijd opgegeven, maar ik gun hem natuurlijk wel alles in dit laatste jaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik gun Safin ook zeker een heleboel, maar om nu puur op basis van melancholiek Safin aan te gaan zitten moedigen gaat mij weer wat te ver. Hij was een grotere held geweest als hij (veel) eerder gestopt zou zijn. De glans is er inmiddels een tijdje af.
Reply
Het blijft wel een mooie gast en hij staat ze ook flink te raken bij vlagen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zeker, en als hij nou eens wat vaker zou spelen zoals hij vandaag doet, staat hij gewoon tussen plek 10 en 20 op de ranglijst. Een mooie gast is het absoluut, er gebeurt altijd iets.
Reply
Mooie en leuke pot ook. Goed om te zien dat Safin nog steeds rete-fanatiek is, en dat het niet een soort lachende afscheidstour is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Aiaiaiai, Safin choket als een gek. Nu zie ik helemaal Tsonga niet meer :|

Maar deze pot maakt wel een hoop goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: