The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami 2009
Waar is Roger mee bezig?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een drama tennis Roger
Reply
Wint anders wel gewoon de eerste set.
Reply
Stille Wrote:Wat een amateur die Troicki. Nalbi ](*,)

Het was natuurlijk ook wel erg opportunistisch om Nalbi te nemen. Hij speelt weer eens een weekje redelijk, heeft een positieve H2H tegen Murray, is betaalbaar en de helft kiest hem. Typisch geval van voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten. Wink
Reply
Keurige uitslagen, op Simon en Roddick na eigenlijk allemaal wel redelijk conform verwachting.

Ook mooi om al die scheld berichtjes hier terug te lezen. Pagina's lang gezeik op Monfils Undecided

Ohh en Kooltje Notworthy
Reply
Haha ja was mooi...thnx Ml...

Jammer Wawie...twee tb's das wel zuur.
Wat een saaie uitslagen...alle geplaatste spelers staan er. Alleen de nr. 10 die de nr. 7 verslaat. Voordeel is dat goedkope gokjes niet meer veel opbrengen.
Reply
Elikian Wrote:Wint anders wel gewoon de eerste set.
Dent was echt beter halverwege de eerste set. Beetje druk door naar voren te rennen en Federer sloeg hem minstens een meter uit...
Reply
Vanavond om 9 uur de kraker ML tegen 3/4 FTM Icon_twisted
Reply
ML/Haggie vs 3/4 FTM.. Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nja, jij hebt Djoko niet natuurlijk, voor mij is hij nog net een tikkeltje crucialer :-s
Reply
Het lijkt erop dat Buurs de weekwinst gaat pakken.
O nee, wacht. Als Nadal gewoon het toernooi wint, wordt het Kraai.
Reply
wel een mooie keuze Ml =D>
Reply
Hoe prematuur is dat Andre... Volgens mij zijn er nog kanshebbers zat.
Reply
Thnx Kool, het was een gok, maar pakt voorlopig redelijk goed uit, hoewel hij minimaal nog 1 ronde moet winnen om echt van een succesje te spreken. Alles daarna is bonus.
Reply
mindlight Wrote:Hoe prematuur is dat Andre... Volgens mij zijn er nog kanshebbers zat.
Als je uitgaat van veel verrassingen wel ja. Maar Nadal en Murray gaan echt wel winnen in de QF.
Reply
Ja daar ga ik ook vanuit. Maar zelfs dan is de winst van Buurs nog niet zeker [-X
Reply
Nee, ik had de mogelijke 400 extra punten voor Nadal over het hoofd gezien. Als hij het toernooi wint, pakt Kraai de weekwinst.
Reply
En dan nog vergeet je opties. Je gaat echt wat kort door de bocht.
Reply
En daarbuiten lijkt mij de winst van Murray op Verdasco op voorhand zo zeker nog niet. Dat dachten we op de AO ook allemaal vooraf, en daar viel het ook wat tegen.
Reply
Als Djoko het toernooi wint, pakt ML een weekwinst.
Als Roddick het toernooi wint, pakt Omyaca hem.. etc etc
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ja precies, daarom is het volstrekt zinloos nu te gaan roepen dat Buurs en bij nader inzien misschien Kraai de weekwinst lijken te gaan pakken.
Reply
Buurs zal het wel weer verzieken. Verdasco wint namelijk van Murray. Nadal wint de finale tegen Federer :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
_Tampie Wrote:Ik denk dat het een buursweek wordt :lol: .

:wink:
Reply
Als je iedere week zegt dat het een buursweek wordt, dan heb je natuurlijk meer dan 50% kans dat je het goed hebt :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Als je iedere week zegt dat het een buursweek wordt, dan heb je natuurlijk meer dan 50% kans dat je het goed hebt :wink:

Dat ligt natuurlijk aan de definitie van 'Buursweek'. Als het aan Ad ligt is dat wanneer jij meer punten haalt, dan heb je wel meer dan 50% kans op een Buursweek. Ik heb het dan over de eerste plaats.
Reply
Precies.
De meesten hier zeggen al dat het een buursweek is, als een speler van mij wint, die ze zelf niet hebben :8:

Ik sta trouwens 5-2 voor volgens mij op Ad in hth dit jaar, dus daar heb je gelijk in.
Ruim boven de 50% kans :-"
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
roddick - federer vanacht om drie uur. Natuurlijk!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Idd, perfecte planning. Djoko-Tsonga is de kraker van de dag :-({|=
Reply
het is natuurlijk van essentiel belang dat djoko wint, maar ik heb vanavond een andere sportkraker op het programma staan..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik denk dat Haggie doelt op de Noorse bekerkraker tussen Skedsmo en Bygdo
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: