The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami 2009
Het is dat Tsonga zo dramatisch speelt, maar die renpartij naar het toilet zit me totaal niet lekker. Volgens mij wil hij ook de dokter hebben bij de volgende pauze.
Reply
kooltje Wrote:Djoko degelijker dan voorheen...Het mooie is er een beetje af maar wel effectief
Dat ligt ook aan de tegenstander waarschijnlijk. In de volgende ronde zal hij echt wel meer voor de punten gaan.

En hij heeft nu weer last van de hitte :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Saaie pot zeg..Tsonga helemaal niets tweede set
Reply
Dat was het nu volgens mij niet hoor... Of aan de race, of kotsen, vermoed ik.
Reply
Djoko doet dit gewoon superslim. Hij brengt terug, wisselt heel veel in tempo, en maakt Tsonga gewoon gek, die sloeg de vorige set 20 UE maar ik denk dat dat er in set 2 nog meer zijn.

Knappe is ook dat Djoko meer winners slaat dan Tsonga, dat zie je niet vaak.
Reply
mindlight Wrote:Dat was het nu volgens mij niet hoor... Of aan de race, of kotsen, vermoed ik.
Volgens mij wel hoor.

Zou wel echt te sneu zijn als dat hem weer zou opbreken in een belangrijke pot :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nee maagproblemen zijn het. Geeft hij nu aan en krijgt hij medicijn voor. Greep ook al paar keer naar z'n buik tijdens de wedstrijd.
Reply
Vrij lange behandeling nu.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
mindlight Wrote:Nee maagproblemen zijn het. Geeft hij nu aan en krijgt hij medicijn voor. Greep ook al paar keer naar z'n buik tijdens de wedstrijd.
De hoofdreden is dat ie gewoon last van de hitte heeft, anders neem je niet zijn bloeddruk op, en hij gaf zelf ook helemaal niks voor zijn maag aan. Maar dat reageert zich ook op je maag af natuurlijk. Je ziet ook duidelijk dat ie duizelig is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Er is blijkbaar geen discussie mogelijk :lol: Prima, houden we het op warmte
Reply
Wat een volley :x
Reply
Tja, jij hebt blijkbaar niet opgelet en niet geluisterd. Kijk je naar betfair of Sport 1?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Juist wel, geluid nog even harder gezet om boven die achterlijke muziek te proberen wat op te vangen. Was duidelijk te horen wat hij zei, en hij noemde warmte niet...
Reply
Dit gaat hij nog weggeven...
Reply
Idd, het is dat Tsonga dramatisch speelt, want Djoko gaat geen 3e set volhouden hier...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Tja, jij hebt blijkbaar niet opgelet en niet geluisterd. Kijk je naar betfair of Sport 1?

Sport 1, en idd, Djoko gaat zo niet winnen, en dat zou echt zeer zuur zijn.
Reply
Gvd Djoko, 2e keer dat je zo'n bal laat gaan.
Reply
BP!

Als ie 'm pakt loopt ie er overheen!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En ineens het 1e bp van Tsonga. Ik word echt naar als dit fout gaat.
Reply
De betfair-jongens hebben het ook de hele tijd over de warmte, het is blijkbaar ook heel warm en vochtig.

En hij wuifde zelf met zijn hand langs zijn gezicht, alsof ie duizelig was. En pas na een hele tijd vroeg die fysio of hij iets voor zijn maag wilde, dat hadden ze anders meteen wel gedaan neem ik aan. En nogmaals, als je last hebt van de warmte, slaat dat al snel op je maag natuurlijk...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Neeeeee! Ongelofelijke kneus! Wat speelt Tsonga onvoorstelbaar slecht zeg. Bah.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tsonga Undecided
Reply
Wat een drol is die Tsonga dan ook dat ie dan die 2e service zo vol risico slaat :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:De betfair-jongens hebben het ook de hele tijd over de warmte, het is blijkbaar ook heel warm en vochtig.

En hij wuifde zelf met zijn hand langs zijn gezicht, alsof ie duizelig was. En pas na een hele tijd vroeg die fysio of hij iets voor zijn maag wilde, dat hadden ze anders meteen wel gedaan neem ik aan. En nogmaals, als je last hebt van de warmte, slaat dat al snel op je maag natuurlijk...

Dat van die warmte op de maag slaan kan kloppen, maar hij vroeg aan de scheids om behandeling voor de maag 2 games daarvoor, vandaar.
Reply
Snapt Tsonga nou echt niet dat ie 't punt maakt als ie de bal in 't spel houdt?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tsonga is daar niet voor gemaakt CC, is nu hopelijk de redding voor Djoko als hij het slim speelt.
Reply
Hoe graag ik ook wil dat Tsonga hier wint, zo wil ik het echt niet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En weer gaat die leuter voor de winner. ](*,)
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nee, ik heb een gekleurde bril op, dat moge duidelijk zijn, maar zo verliezen, na zo geheerst te hebben tot een paar games voor het einde zou gewoon triest zijn voor Djoko.
Reply
:|
Reply


Forum Jump: