The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2012
Benne blessee? Gast pakt geen punt meer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Djokovic is logisch, maar dat wordt wel een latertje.

Roddick breakt eindelijk eens, nu Gulbis nog. Falla-Mahut staat wel erg lang stil.

Nee hoor, Gulbis 2 bps gemist en breakt niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nog maar een uurtje spel denk ik.
Benneteau, Almagro, Gasquet, Youzhny en Mahut gaan dat niet redden.

(27-06-2012, 08:18 PM)centre court Wrote: Benne blessee? Gast pakt geen punt meer.

Denk ik ook aan, dit gaat wel heel hard.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jahoor. Troicki plaatst de beslissende break, Gulbis(zoals verwacht) 3 klassen beter dan Jano en Falla die Mahut de nekslag vergeet toe te dienen. Dan had ie op zeker opgegeven.

Russell gaat overigens prima. Hup Gasquet.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Klasse Gasquet, Rufin, Russell en Jano.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tuurlijk Alejandro!
Reply
Wtf Gulbis!
Dit kan nog een vervelende avond worden zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hup Becker!

Geef maar op Mahut.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Benneteau via een lullige netbal terug naar 4-4. Benneteau is absoluut niet geblesseerd trouwens.
Reply
Ai, zuur is dat. Die verdomde netbal betekent de ommekeer.
Reply
Lekker Benneteau, Mahut is wel heel zuur. Als Gulbis dan nog maar wint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Russell mist 80 kansen op een dubbele break en verliest gewoon de set. Het gefaal is nu trouwens wel echt begonnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Break hem eens Gulbis!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een gekut dit. Dan had ik liever Berdych door gehad. Wat blijft Gulbis toch een ongelooflijke drol.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekker Janowicz en gasquet.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Benneteau dan maar even afmaken voor het donker.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mooi, Benneteau wint.
Mahut heeft het momentum, maar die moet er zo af helaas.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het frappante is dat ze bij Wimbledon weten dat het altijd regent, en dat de herendubbels best-of-five zijn itt best-of-three bij andere GSs, en dat ze de middle Sunday niet spelen, maar dat ze toch elke dag toch pas om 11:30 uur beginnen, terwijl ze op andere GSs altijd vroeger beginnen. Ongelooflijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Heerlijk, tradities!
Reply
Voor straks: hup Malisse, Nishikori en Levine!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Baker en Levine pakken meteen een break voorsprong.
Reply
Levine weer ingeleverd, maar Nishikori breakt dan wel weer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hup Malisse, Zemlja, Baker, Serra en Levine. Malisse, Baker en wellicht Levine zouden toch wel moeten kunnen winnen.
Reply
Levine en Nishikori de set. Nu Malisse nog.

Hop, ook X de set. Goed begin.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekker, Zemlja doet ook leuk mee tegen Verdasco. Serra eraf tegen Nishikori is niet verrassend.
Reply
Verdasco-Zemlja maakt mij niet zoveel uit. Als het maar een lange pot wordt, aangezien ze morgen weer moeten, hopelijk tegen Malisse.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat staat die Simon weer eens te prutsen, niet te geloven.
Reply
Prima Malisse, Levine, Baker !Eusa_clap
Reply
malisse mist bijna iedere game bp's...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Prima Kei, Malisse en Levine lopen te kloten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: