The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2012
Zou Mindlight familie zijn van Albert Mantingh?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(06-07-2012, 10:05 AM)mindlight Wrote:
(06-07-2012, 10:04 AM)buurs Wrote: Misschien zelfs de belangrijkste dag in jouw leven? Wink

Het ideale scenario voor mij zal zijn, dat Djoko in de finale verliest van Murray/Tsonga.

Ik denk echter dat Djoko/Federer de finale wint.
En ik vind Djoko zwaar favoriet vanmiddag: 70-30

Maar ja, helaas is het een gek toernooi.

Waar Federer er in de 3e ronde al had uit kunnen liggen, kan hij nu zomaar het toernooi winnen.
Het zal me niks verbazen...

Het is natuurlijk nooit verrassend als GOAT een toernooi wint!

Het is 2,5 jaar geleden dat die choker een GS heeft gewonnen.
Ik neem aan dat hij nu al zweethandjes heeft.

(06-07-2012, 10:16 AM)Stille Wrote: Zou Mindlight familie zijn van Albert Mantingh?

ML = Albert
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hoe zit het met de weersvoorspellingen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wisselvallig
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
En wmb kan Djoko-Federer alle kanten op. Djoko kan dik winnen, Federer kan ook nog dik winnen (al lijkt me dat onwaarschijnlijker), en het kan zeker een lange 5-setter worden.
De vraag is of Federer dit keer zijn kansen pakt. Op RG stond ie 2x dik voor in de set, maar verliest beide sets. Op de US Open had ie mps.
Maar als ie zo serveert en speelt als de laatste 2 wedstrijden, pakt ie iig 2 sets. Hopelijk heeft ie z'n dag en Djoko niet; die was tegen Mayer niet geweldig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik hou het op 50-50 gezien de wedstrijden van woensdag. Alles of niets!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hup Roger!!
En ik ben vanmiddag nog vrij ook. Mooooooi
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Lijkt erop dat ze indoor gaan spelen. Kan niet echt inschatten voor wie dat nu gunstiger is. Je hoort constant andere geluiden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(06-07-2012, 10:21 AM)buurs Wrote:
(06-07-2012, 10:05 AM)mindlight Wrote:
(06-07-2012, 10:04 AM)buurs Wrote: Misschien zelfs de belangrijkste dag in jouw leven? Wink

Het ideale scenario voor mij zal zijn, dat Djoko in de finale verliest van Murray/Tsonga.

Ik denk echter dat Djoko/Federer de finale wint.
En ik vind Djoko zwaar favoriet vanmiddag: 70-30

Maar ja, helaas is het een gek toernooi.

Waar Federer er in de 3e ronde al had uit kunnen liggen, kan hij nu zomaar het toernooi winnen.
Het zal me niks verbazen...

Het is natuurlijk nooit verrassend als GOAT een toernooi wint!

Het is 2,5 jaar geleden dat die choker een GS heeft gewonnen.
Ik neem aan dat hij nu al zweethandjes heeft.

Tja, Federer is inmiddels zo vaak door iedereen afgeschreven dat ik niets uitsluit. Jij had een jaar geleden niet eens gedacht dat ie hier nog zou staan...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
We gaan bijna los. Vind het toch wel spannend, ook al kan ik er helaas vrijwel niets van volgen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
dak is dicht

(06-07-2012, 01:57 PM)Ad Wim Wrote: We gaan bijna los. Vind het toch wel spannend, ook al kan ik er helaas vrijwel niets van volgen.

ik hoop niet dat djoko het spannend gaat maken.

direct in hoog tempo alles op de backhand!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En daar gaan we. Goed serveren Roger, dat wordt de sleutel.
En goed volleren, want dat ging dit toernooi nog niet zo goed, en ik vermoed dat ie veel naar voren komt vandaag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ha ha, djoko glijdt voor de 3e keer weg...

bp federer en een ue en dus de break
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Lekker Roger, goed begin.
Reply
fout na fout van djoko...hij moet het snel op gaan pakken
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad-jaar...
Reply
Juist Federer!
Reply
Mocht Federer en Murray winnen, dan heb ik na ruim 45 euro inzet bij Unibet ruim 185 euro verdiend.
Reply
(06-07-2012, 02:38 PM)EB Sports Wrote: Mocht Federer en Murray winnen, dan heb ik na ruim 45 euro inzet bij Unibet ruim 185 euro verdiend.

Wow...
Federer x3 en Murray x2?
Reply
Dat heet nou mijn teleurstellingen bij FTM verzekeren.
Reply
Djoko begint goed in de tweede set...Op naar 5 sets!
Reply
1-1 in sets, goede afspiegeling?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ai, Fed mist bp vroeg in de 3e. Veel servicegeweld zie ik aan de stats, dus elk bp is belangrijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Aargh, opnieuw zo dicht bij de break. Federer de betere in de 3e set.
Reply
ik vind vooral dat djoko heel veel ue slaat.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(06-07-2012, 03:31 PM)buurs Wrote: ik vind vooral dat djoko heel veel ue slaat.

Ja tuurlijk vind jij dat.

toch 3-3. Toch 2 kansen voor Federer.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Weer twee bps gemist op 3-2, zo belangrijk dat ie er eentje gaat pakken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Fedex op dit moment sterker. Tijd om de kansen te maken.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Zeker, dit is een must-win set. Maar mooi dat ie beter is!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pfff. Bp voor Djoko. Zal toch niet.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: