The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros
2-0 in sets dat moet toch goed gaan komen.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hop, dat is 2. 
Maar dit is nog niet over.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Djokovic laat zelfs ballen lopen... Huh

Mentaal niet in orde...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat een vernedering wordt het alsnog
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
2-0 in sets en 4-0 in games, maar het is nog niet voorbij!
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Heerlijk om te zien hoe Djokovic wordt geslacht
Mentaal probleem

1e keer dat ik hem zie tanken
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hup Stan voor 3 halve finalisten!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(07-06-2017, 01:30 PM)buurs Wrote: Heerlijk om te zien hoe Djokovic wordt geslacht
Mentaal probleem

1e keer dat ik hem zie tanken


Tanken in de 3e set met 2-0 achterstand?
Reply
Hop, lekker dit. Verwacht, maar lekker als het gebeurt.
Nu Stan nog vandaag en het is sowieso een prima week. Stan finale maakt het dan top.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Poeh, foute keus na foute keus
Kei Nishikori





Reply
De top 4 van de ranglijst heeft een dramatisch toernooi. Voor hen wel fijn dat ze allemaal falen, dus dat het onderling spannend blijft.
Wel bijzonder dat niemand van hen Thiem heeft.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De koploper heeft toch een prima team?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik kijk alleen maar naar de algemene stand.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Is dit de choke van het jaar? 6-3 *5-2 voor en nu 6-3 5-7 0-5*
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
6-3 5-1 zelfs? Heavy. 

Hup Stanimal!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Stan speelt prima. Murray Nishi is de lamme tegen de blinde. Gunstig voor Waw.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haha, en dan vanuit niets de break met alleen maar fouten. Staan ook wel 4 knakkers op de baan nu.
Thiem en Nadal duidelijk een maat groter.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Cilic is wel heel slecht zeg, nauwelijks een test voor de prima spelende Wawrinka. Wel lekker energie gespaard. Lijkt me nu wel favoriet voor de finale, zeker als Murray Nishi een marathon wordt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse stanimal. Zo belangrijk tegen Andy vrijdag!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Zo vandaag gaat het weer los.
zolang Thiem maar niet wint zal ik rond plaats 80 eindigen. En dan ben ik tevreden.
De odds spreken in het voordeel van mijn 2 overgeblevene. Ach we zullen zien.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Zo belangrijk. Hup Nadal en Waw, favorieten!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Na al een megastijging richting pagina 1 vandaag tijd voor de slagroom op de taart
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Mis maar even een kans om voor de 1e set te serveren. Zo essentieel, die 1e set.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(09-06-2017, 01:47 PM)Ad Wim Wrote: Mis maar even een kans om voor de 1e set te serveren. Zo essentieel, die 1e set.

Essentieel?

Is dit nog steeds het belangrijkste uit je leven?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Waar heb je het over man? Nog steeds gefrustreerd?
Essentieel voor de partij natuurlijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Sp eigen service gemist, and counting...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Foutenfestival
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
En dan smash missen op 6-6, op 7-6 makkelijke 2e servicereturn in het net en de set verliezen. Nu is het klaar. Doodziek.

Op zo'n manier op sp eigen service komen en dan nog de set verliezen, na ook nog 5-3. Wat een drol.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
33 unforced errors in 1 set (10 mur 23 waw) Doodziek!!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Vamos GOAT voor straks!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: