10-11-2006, 03:09 PM
_Tampie Wrote:Tripplexxx Wrote:_Tampie Wrote:Heel mooi inderdaad van Haase. Als hij de finale haalt knalt hij meteen door naar ongeveer 175. Zijn doorbraak op ATP niveau komt eraan.
Laten we het hopen. Het gekke is dat ik Haase zeker niet de beste van zijn lichting vind. Maar hij is erg constant, heeft geen extreme uitschieters, maar verliest ook zelden in de eerste ronde.
Wie vind je dan de beste? Ik zie de meeste toekomst voor De Bakker. Haase is daarna mijn favoriet. Sijsling en Van der Duim zie ik ook wel de top 100 halen, hopelijk zelfs meer. Huta Galung heeft de slag een beetje gemist denk ik; is inmiddels 21 en 343 gerankt.
Thiemo de Bakker - 18 jaar 2 mnd - 472
Robin Haase - 19 jaar 7 mnd - 198
Antal van der Duim - 19 jaar 2 mnd - 563
Igor Sijsling - 19 jaar 3 mnd - 297
Dit wordt de toekomst.
Ben dit seizoen veel met Antal meegeweest. Hij was op het NK echt oppermachtig tegen Haase. Antal heeft meer wapens, maar heeft niet altijd de goede mentaliteit. Haase doet werkelijk alles voor het tennis, Antal vind het ook belangrijk om uit te gaan enzovoorts. Heeft als 1 van de weinigen van die jongens al een vriendin.
De Bakker is echt een talent. Die kan alles met een bal, heeft een dijk van een service en supervolley's maar moet mentaal nog veel sterker worden en fysiek ook. Hij eet erg ongezond, dat is algemeen bekend, maar hij moet echt sterker en fitter worden.
Ik ben zelf al een paar jaar onder de indruk van Igor Sijsling. Hij heeft de beste forehand van de lichting, daar kan hij alles mee. Sijsling heeft alleen een groot manco en dat is zijn backhand. Hij speelt hem enkelhandig maar meestal met slice. Daardoor komt hij op de snellere banen wat minder uit de voeten. De Bakker, Antal en Haase hebben alledrie een superdegelijke dubbelhandige backhand.
Dat Huta Galung de slag heeft gemist ben ik niet met je eens. Hij heeft zich de laatste 2 jaar nauwelijks ontwikkeld. Hij won in 2004 al van de toenmalige nummer 106 van de wereld. Hij heeft echt geweldige slagen. Vooral zijn service is echt top-100 niveau. Ook voor Huta Galung geldt dat hij mentaal sterker moet worden.
Ik kondig vast een toekomstig toppertje aan. Xander Spong, zoon van ja.
Dat is echt een type Federer, en dan overdrijf ik niet :wink: