14-11-2006, 12:10 PM
_Tampie Wrote:buurs Wrote:Die van mij staat ook open.
Je reactie Tampie???
Redelijk opgelucht dat je Davydenko niet hebt, en licht verbaasd dat je op Nadal hebt gegokt.
Er waren 3 teams die ik had verwacht:
Davydenko,Nikolay
Roddick,Andy
Nalbandian,David
Blake,James
Robredo,Tommy
Federer,Roger
Roddick,Andy
Federer,Roger
Davydenko,Nikolay
Ik vreesde met name Roddick en Davydenko, een van hen of Blake zie ik in de finale komen.
Het was inderdaad logisch dat ik voor Federer zou gaan, opties waren zoals nu met Blake en Robredo (als Robredo van Davydenko had gewonnen was dit zelfs een absolute zekerheid), met Davydenko of met Roddick. Blake en Robredo halen minimaal 40 punten, maar dit zou hun max kunnen zijn, terwijl Davydenko of Roddick bij een finale plaats 80 zou halen en ik dus verloren zou hebben als je de goede koos.
De enige vrees die er nu nog is, is dat Federer het toernooi niet wint. Als hij dat wel doet, ben je van Nadal afhankelijk namelijk om nu nog tweemaal te winnen. Redt Nadal het wel, moet nog altijd de finalist niet Davydenko of Blake zijn.
Federer 130
Robredo 0
Nalbandian 20
Roddick 100
Nadal 20
Als Federer het toernooi niet wint ben ik echter meteen gezien.
Ik schat de kans op toernooiwinst voor Federer in op 70 a 80 %.
Je hebt dus redelijke kans.
Ik snapte overigens niet helemaal waarom je al als kansloos werd bestempeld.
Succes deze week en moge de beste winnen.
Ik moest kiezen tussen Davy/Robredo en Nadal.
Nadal schat ik hoger in dan Davy en Robredo zal 0 punten halen (hoop ik)
Verder kan Davy ook zomaar verliezen van Blake natuurlijk.
En als Nadal eenmaal in de halve zou staan, kan hij zomaar stunten.
En ik wist natuurlijk zeker dat jij Nadal niet zou kiezen :wink:
Jij ook veel succes toegewenst.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.