14-11-2006, 02:29 PM
Dugarry Wrote:Of je zegt dat je zelf dom bent of je hebt een saai wijfTreesong Wrote:Marshall Wrote:Ik meen mij verkiezingen te herinneren waar de SP op een historisch aantal zetels van 20 (groffe (sic!) schatting) zeteltjes afstevende. En wat werden het er uiteindelijk?
Precies! :lol:
Oooh, ook ditmaal zullen er wel weer een aantal angsthazen zijn die voor de zekerheid op het moment suprème toch maar weer PVDA stemmen. Maar de SP zal zeker een flink aantal zetels er bij pakken, vooral omdat Bos ontzettend door de mand is gevallen...
Laat die linkse honden elkaar maar lekker wat zeteltjes afhandig maken.
Weer een uiterse saaie oppositie van Jan, Wouter en Femke in het verschied. Jammer dat al die slimme mensen het niet voor het zeggen krijgen. Ze moeten gewoon weer iedere dag naar hun saaie kantoortje, in hun burgerlijke kleertjes achter hun grijze computer plaatsnemen. Een beetje googelen en quasi interessant doen om vervolgens weer naar dat saaie wijf te gaan rond ene uurtje of vijf.
De domme linkse rakkers werken niet, al vroeg ik me af of dit nou dom of juist slim is.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.