14-11-2006, 11:24 PM
Fabian Wrote:centre court Wrote:Het wordt werkelijk elke interland gekker met het ajaks-gehalte. nu gaan we spelers van jong ajaks erbij trekken om een fatsoenlijke partij te kunnen spelen?
heitinga moet iemand vervangen die gewoon kan spelen... onbegrijpelijk.
Overdrijven is ook een kunst. Als ze in de Kuip of in Eihoven getraind hadden, hadden van zowel p$v als Feyenoord jeugdspelers meegedaan (alhoewel dat bij p$v weer problemen geeft, daar hebben ze alleen onder 15 lopen, voor Fons S.).
Bij een partij-vorm heb je 11-11 nodig en door de vele afzeggingen waren die niet voorradig, hoe makkelijk is het dan om 3 gasten te pakken die daar toch rondlopen ?
Dit is weer typisch calimero-gedrag wat ik voornamelijk van boertjes verwacht CC, duidelijk zoeken om het zoeken.
Overigens zit ik morgen wederom bij een partijtje van NL, hoop nu wel eens iets te zien! Die ouwe van me (Feyenoorder :eeeek: ) vind deze wedstrijdjes nog wel leuk, in tegenstelling tot de eredivisie.
Ik neem aan dat ze niet in a'dam trainden? Maar doet er ook niet zo toe, hij is zó ajaks-minded. dat is niet meer voor te stellen, dat is geen calimero-gedrag of jaloezie, maar gewoon pure ergernis. Wat oranje betreft ben ik een ontzettende gloryhunter, EK's en WK's vind ik altijd wel top, maar zoals morgen mogen ze van mij dik verliezen.
Niets is sterker dan dat ene woord...