16-11-2006, 12:28 PM
Lamme Lennie Wrote:Vietjes Wrote:T00L Wrote:Lamme Lennie Wrote:Is het wel verstanding om een teamtraining in te vullen? Met dit schema train ik dus als verdediger waarschijnlijk op dinsdag, donderdag en vrijdag 100%, maar de overige 3 dagen (zondag niet meegeteld) train ik 75%. Ik train liever 6x90% dan 3x75% en 3x100%. Of mis ik nu iets?
bij een bot train je 90%, bij een human team standaard 75%. dat kan 100% worden als je individuele training hetzelfde is als de team training.
Ik denk dat het verstandig is je voorlopig niet te veel focussen op de teamtraining. Als de je de 100% toevallig in kan passen dan is dat mooi maar volgens mij is het niet verstandig je persoonlijke training op het teanm aan te passen. Ik heb nu bv 5 positietrainingen achter de rug en sta nog steeds op nul. Ik moet m'n eigen schema dus wel volgen
Als je niet gelijk traint met de team-training train je maar 75%, wat vrij laag is. Vreemd dat je bij een bot-team constant 90% traint, want het is bijna onmogelijk om in een HC-team als de onze meer dan 3 dagen 100% te trainen.
Dat snap ik wel maar ik zal me toch naar m'n positie moeten ontwikkelen en daar bied het teamschema te weinig ruimte voor. Dat is logisch maar dan moet ik toch m'n eigen plan trekken. Misschien kan je dat 75-90 gat (gedeeltelijk) compenseren door langere tijd 1 skill te trainen. Ik vermoed nl dat die betreffende bonus in de vorm van extra procentjes training is.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."