31-01-2005, 06:39 PM
Tan Wrote:gittermaster Wrote:heren, voor de beker heb ik geloot tegen een 7e klasser (zit zelf 8e klasse). Ik zie echter best winstmogelijkheden. Hij heeft zeer matige vleugelspelers gezien zijn laatste paar wedstrijden. Daarentegen heeft hij een aardig centrum. Ik kan op zich relatief goede vleugelspelers opstellen. Is het slim om tegen hem de vleugelaanval te hanteren, of walst hij dan door mijn centrum heen? Ik heb de laatste paar weken op conditie getrained...
Als iemadn tijd en zin heeft om er even naar te kijken, zou ik dat zeer waarderen. Match ID is 32010355.
Ik weet niet of je kunt winnen, en weet niet precies de stats van je spelers en hoe je zelf verwacht mee te draaien in de competitie. Sowieso NIET Motsen. Wellicht "gewoon" piccen. Ik denk dat je inderdaad over zijn vleugels moet aanvallen, echter doordat je vleugels op aanvallend staan kost dit ook balbezit. Maar wat train je eigenlijk? Je kan ook 1 vleugel naar het midden en 1 op aanvallend zetten. Je kan dan je linkervleugel op aanvallend zetten en je rechter naar het midden.
Thx tan, ik train nu voor de laatste week conditie. Volgende week ga ik weer structureel trainen, dus hoef geen rekening te houden met trainen. MOTS-en ga ik zeker niet, die tip had ik al eerder gehad

The great old Ludwig von...