19-11-2006, 02:39 PM
Eigenlijk vraag ik me af waarom. M'n moraal is net als dat van bijna iedereen 100%, m'n fitness train ik ergens in de loop van de week wel bij en aanpassing aan een buitenlandse competitie is nog niet aan de orde. Daarnaast is de relatie met de meeste teammaten al 100 of tegen de 100%. Zo niet dan is dat in de loop van de week bij iedereen met normaal socializen wel het geval.
Ja, het moraal gaat zakken als je niet eens in de zeven dagen op stap gaat met je maten maar niemand weet met welk % per dag? week? We lopen allemaal als makke Mukkussen achter de regels aan!
m.a.w. ik zie het voordeel van een having fun training op dit moment niet zo. Het lijkt me verstandiger een nuttigere skill te trainen.
Andere visies hoor ik uiteraard graag :wink:
Ja, het moraal gaat zakken als je niet eens in de zeven dagen op stap gaat met je maten maar niemand weet met welk % per dag? week? We lopen allemaal als makke Mukkussen achter de regels aan!
m.a.w. ik zie het voordeel van een having fun training op dit moment niet zo. Het lijkt me verstandiger een nuttigere skill te trainen.
Andere visies hoor ik uiteraard graag :wink:
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."