23-11-2006, 01:39 AM
Marshall Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Treesong Wrote:Gerben Zonderland Wrote:puur omdat de SP gewonnen heeft! :roll:
Dat mag je niet zomaar opzij schuiven. Nederland heeft een duidelijk signaal afgegeven. En dat signaal is links.
Dat schuif ik ook niet opzij, maar Woutertje probeerde daar heel sneaky op mee te liften, terwijl hijzelf, GL en D66 (ook pseudo-linkse liberalen) (dik) verloren hebben, dus dat lijkt me enigszins misplaatst.
Tsja, maar SP heeft toch heeeeeel duidelijk gewonnen en dat signaal kun je niet omzeilen (ondanks dat ik de beste positie voor de SP nog altijd in de oppositie inschat)...
Probeer ik dat te omzeilen dan? Ik zeg alleen dat het misselijkmakend is dat Wouter als een hondje in een roedel de grote leider naar de bek likt om wat op te schikken in de pikorde.
En wat je tiramisu betreft: vanillesuiker is natuurlijk een no-no. ik gebruik de zeer fijne tafelsuiker van CSM bij taarten e.d., maar poedersuiker is makkelijker te mixen/binden met eieren en is natuurlijk gewoon hetzelfde qua smaak en dan echte vanille gebruiken uit een stokje. Als je tegen een Italiaan zegt dat je Tia Maria in je Tiramisu doet dan kijkt hij je nooit meer aan. =; Origineel gebruiken ze daar Marsalawijn voor, maar aangezien dat hier minder makkelijk te krijgen is kan het ook met Amaretto omdat dat qua smaak enigszins in de buurt komt.