23-11-2006, 11:03 PM
Peter Wrote:Het opvallendste is dat de Ajacieden hier vrijwel altijd realistisch zijn en het ook toegeven als het ontzettend slecht is.Lamme Lennie Wrote:Peter Wrote:Ten Cate was toch voorstander van mooi en aanvallend voetbal? Speelt ie weer met een verdedigende 4-4-2 in Tsjechie met de verdedigers Heiting en Emanuelsson op het middenveld langs de controlerend ingestelde Gabri. =D> #-o
Het verbaast me echt niets dat jij met deze reaktie komt. Speelt Ajax een keer resultaatvoetbal en dan is het nog niet goed :eeeek: Maar gelukkig speelde PSV gister een daverende wedstrijd.
Ik heb zeer genoten van de wedstrijd tot ik in slaap viel. Heb ik de resterende 83 minuten wat gemist?
PSV heeft geen campagne "ik ben psv'er" ofzo wat moet staan voor mooi voetbal. En Henkje kraakt PSV af om vervolgens een week later precies hetzelfde te doen in een voor hun lastige uitwedstrijd. Gelukkig heeft Ajax voor de 3e keer in 2,5 week een examen doorstaan. 3 potten, 2 punten, 1 goal (uit een vrije trap dus telt niet volgens Henk), nauwelijks kansen gecreerd. Idd sprankelend! PSV was idd geen haar beter gister, maar Liverpool of Sparta Praag is nogal een verschil.
De PSV'ers onder ons zijn toch voornamelijk gloryhunters die je alleen hoort als ze winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello