24-11-2006, 02:19 PM
Ekslem Wrote:Als je op resultaat voetbalt, hoeft het voetbal toch niet slecht te zijn? Het kan een anders soort voetbal zijn waar je mss niet van houdt, maar dat is iets anders. PSV speelt in de 'toppers' meer op resultaat en waar het toegelaten wordt, kan het ook aanvallend spelen. Want onder mooi voetbal versta jij aanvallend heb ik het idee! Mss dat Ajax eens zou moeten proberen op resultaat te ballen als het ergens om gaat! Of probeerde ze dat gister? Ik kan iig genieten van een ploeg die in de CL of in een eredivisie topper niets weggeeft en uiteindelijk resultaat behaalt!Natuurlijk is dat het verschil. Als ik een seizoenkaart koop, wil ik graag leuk en mooi voetbal zien naast het resultaat. Daarvoor ben je een aanhanger van Ajax, dat zit er nou eenmaal in en daar houd ik van.
Jij ziet meer van PSV dan ik en kan er ongetwijfeld beter over oordelen, maar wat ik zie en wat ik lees, is dat ze vaak oerdegelijk spelen en dat het regelmatig niet om aan te zien is. Natuurlijk halen ze resultaat en ik ben de eerste die ook zal zeggen dat dat knap is, maar ik blijf van mening dat, gezien hun kwaliteit, dat ook kan met leuker en attractiever voetbal.
Ik zou het als supporter niet leuk vonden als er keer op keer in belangrijke wedstrijden zo op resultaat wordt gespeeld, wat ten koste gaat van het vermaak. Je zit toch naar een klotewedstrijd te kijken. Toegegeven, dat je uiteindelijk wint is inderdaad het belangrijkste, maar ik kom niet alleen naar het stadion voor de 3 punten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello