26-11-2006, 02:22 PM
T00L Wrote:kan, maar wat is fit? op de woensdag zijn er volgens mij weinig spelers met conditie van 70 of hoger..
Keepers hebben dan altijd een fitness van 75 of hoger, ik train 21x per week waarvan 3x een teamtraining (dus 2% eraf) en 2x fitness en 1x having fun
Per week daalt mijn fitness dus met:
15x 1% = 15%
3x 2% = 6%
2x fitness = +15%
1x having fun = x%
ik zit nu op 97% fitness waarbij ik al 2x 1% trainingfitness eraf is. Ik weet niet hoe dit met veldspelers is maar het lijkt mij dat iedereen dit schema kan bijhouden omdat niet iedereen de teamtraining doet. Geen idee overigens hoeveel fitness je verliest met een wedstrijd.
kan mij ook voorstellen dat de wedstrijd slecht is verlopen omdat sommige spelers de optie 'avoid getting tired' van afgelopen woensdag nog aan hadden staan.
overigens wil ik Levi direct op de bank hebben... kan natuurlijk niet een goal tegen krijgen
:wink:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]