27-11-2006, 07:05 PM
Ad Wim Wrote:Als ik het goed heb begrepen, zei Sneijder het tegen Bossen maar had hij het over Vlug.
heb je dat begrepen? dus wat sneijder zegt is waar? het is toch vele malen aannemelijker dat hij het tegen de scheids had als hij naar de scheids kijkt.
Quote:Volgens mij maakt het qua spelregels niet uit of je het tegen de scheids of tegen een tegenstander hebt.
volgens mij wel.
Quote:Het blijft natuurlijk een domme actie. Als hij Vlug zo graag wilde uitschelden, wat volkomen terecht is, moet hij dat natuurlijk niet doen voor de ogen en oren van de scheidsrechter. Echt heel stom.
kleine ventjes moeten sowiesoe niet schelden, dan stoppen we ze in de kast.
Quote:En waarom krijgt Sneijder wel geel als hij Vlug opzoekt en krijgt Vlug niks als hij vervolgens Sneijder wegduwt?
de ractie van sneijder was doordrenkt met woede, vlug daarentegen beheerste zichzelf (in de 2de wedstrijd die hij speelde). dat was het verschil. ikzelf vond geel voor sneijder ook overdreven.
Quote:En hoewel Bossen het ontkent, kan ik me gewoon niet aan de indruk onttrekken dat hij het incident Perez constant in zijn hoofd had en echt een daad wilde stellen bij het eerste scheldwoord dat hij hoordedat heb je dan aan perez te danken en als ajakkes daar zelf de dupe van is kan ik dat billijken.
Quote:Het feit dat hij Ten Cate naar de tribune stuurt vanwege herhaaldelijk commentaar op de leiding ("vreselijke moraalridder") bevestigt dit alleen maar.dat was niet het enige, hij was al meermalen aan het zeiken geweest bijd e 4de official, dit was 1 van de redenen. op zichzelf al voldoende naar mijn overtuiging. en nog misplaatst ook om hem moraalridder te noemen.