06-02-2005, 01:54 AM
Voor 40k, redelijk prijsje dacht ik zo alhoewel ik voor het salaris weer wat meer betaal, deze halfbakken keeper gekocht:
Sven-Erik Zarp (48587100)
25 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Danmark
Total Skill Index (TSI): 1 630
Loon: 1 960 ââ¬/week
Eigenaar: B04
Waarschuwingen: 0
Conditie: zwak Keepen: redelijk
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Is slechts matig in vorm en haalt geloof ik maar tegen de 2*, maar ik moest een vervanger hebben voor de vertrokken Kleuskens... ik pull vanavond een keeper in de hoop dat het een goede is, dan kan deze jongen ook weer vertrekken. Ik was eerst niet van plan een reserve te halen, omdat m'n keepers toch haast nooit geblesseerd raken. Maar de enige ervaring hiermee, zo'n 2 seizoenen geleden, leerde me dat mijn basiskeeper voor 3 weken geblesseerd raakte in de wedstrijd dat ik geen reserve had... :|. Toch maar het zekere voor het onzekere nemen dus.
Sven-Erik Zarp (48587100)
25 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Danmark
Total Skill Index (TSI): 1 630
Loon: 1 960 ââ¬/week
Eigenaar: B04
Waarschuwingen: 0
Conditie: zwak Keepen: redelijk
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Is slechts matig in vorm en haalt geloof ik maar tegen de 2*, maar ik moest een vervanger hebben voor de vertrokken Kleuskens... ik pull vanavond een keeper in de hoop dat het een goede is, dan kan deze jongen ook weer vertrekken. Ik was eerst niet van plan een reserve te halen, omdat m'n keepers toch haast nooit geblesseerd raken. Maar de enige ervaring hiermee, zo'n 2 seizoenen geleden, leerde me dat mijn basiskeeper voor 3 weken geblesseerd raakte in de wedstrijd dat ik geen reserve had... :|. Toch maar het zekere voor het onzekere nemen dus.