29-11-2006, 09:53 AM
Ad Wim Wrote:En wat ik eerder over Ten Cate zei, bleek dus terecht. Hij heeft dus Bossen en Wiedemeyer niet beledigd. En toch stuurt Bossen hem de tribune op na het zeggen van "moraalridder". Bossen is in deze dus gewoon een misselijke man die zijn macht graag wil laten gelden.
Ik hoop dat de tuchtcommissie dat en hetgeen de teammanager van Sparta heeft gezegd mee laat wegen in hun besluit. Het is toch echt wel heel belangrijk dat hij tegen AZ speelt.
Dus Ajax is in jou ogen zo geweldig goed dat ze een Sneijder niet eens kunnen missen in een thuiswedstrijd tegen AZ?
Verder is 3 wedstrijden wel op zn plaats omdat:
- sneijder eerst verklaarde geen vreselijke ziekte te hebben geroepen, maar vervolgens even later toe te geven dat het om tyfushond ging. Sneijder weet dus niet dat tyfus een erge ziekte is; dat is al een schorsing waard.
- in het v/d Vaart tijdperk menig wedstrijd werd stilgelegd omdat Sylvie voor hoer werd uitgemaakt door de aanhang. Dat was blijkbaar al een te erg woord om door te mogen voetballen. Iemand hoer noemen lijkt me toch echt minder erg dan kankerneger of tyfushond.
- zo een duidelijk signaal wordt afgegeven richting de voetballende jeugd. Sneijder is van velen ongetwijfeld een idool en voorbeeld, als dat idool dan wegkomt met taalgebruik al tyfushond zeg je eigenlijk tegen al die kinderen dat zulk gedrag best mag.
- het wesley sneijder betreft :p