29-11-2006, 01:24 PM
waf Wrote:- als andere spelers meer hadden gekregen is hij er relatief goed vanaf gekomen. als dit een normale straf is zijn ze eindelijk een keer niet pro-ajakkes. moet ik nou de vlag uithangen?- Graag!
- wat maakt het nou gvd uit wat hij gezegd heeft? ook al heeft hij oelewapper gezegd, hij heeft de scheids uitgescholden, dat kun je toch niet gaan tolereren? maak je daar nou gvd eens een keer druk om.
- dan vind je dat maar triest. vind ik helemaal niet belangrijk. ik vind het belangrijk dat hij dat kennelijk belangrijker vindt dan het kwalijke gedrag van zijn speler.
- Dat wordt toch ook niet getolereerd?! Hij heeft toch rood gekregen in de wedstrijd, dat is al één. Verder weet ik niet wat de strafmaat is voor een dergelijk scheldwoord dat niet kwetsend is voor bepaalde bevolkingsgroepen oid. Maar ik kan me niet voorstellen dat dat 2 wedstrijden + 1 voorwaardelijk is. En daar stoor ik me aan. Omdat er zoveel media-aandacht is, staan ze onder zoveel druk dat ze het niet kunnen maken om maar één wedstrijd te geven.
- Het zijn gewoon twee losse zaken en ook zo behandeld. Hoe hij zich gedroeg na de wedstrijd was niet voorbeeldig en niet-/anti-Ajacieden hangen daar natuurlijk een enorm gewicht aan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello