29-11-2006, 02:38 PM
gisterenavond me geplaatst voor een 200+15 dollar (200k guaranteed) toernooi bij partypoker.
Aanstaande zondag om 18:45 (geen "de-wedstrijden" dus voor mij).
Was wel grappig. Een onbeperkt rebuy toernooi van 3 dollar.
Geen rebuy en geen addon gedaan.
Top 7 kreeg tickets.
Op final table stond ik 8e. Was ff zweten, maar gelukkig als 7e eruit gevlogen. Was weliswaar op een hand waar 5 man all in ging, want de rest deed er niet meer toe.
Op een gegeven moment waren er nog 8 over en stond ik 7e. De laatste dreigde eruit te gaan, daar de blinds al 5000 waren.
Hij ging all in met AA tegen JJ. Ik baalde, dacht dat ik laatste kwam te staan, maar gelukkig viel er een J.![Smile Smile](https://fantasytennismanager.nl/forum/images/smilies/smile.gif)
Overigens was ik aan t spelen, kreeg ik een melding in beeld. De "bad-beat-jackpot" van 208.000 dollar!!! was eruit gegaan. Ze hebben daar een badbeatjackpot. Die win je door met een acrre van minimaal de achten, te verliezen van een hogere carre. Voorwaarde is dat er 4 man aan tafel moet zitten en dat er niet over de hand gesproken mag worden op de tafel. De badbeat krijgt 50%, de winnaar van de hand 25% en de andere 25% wordt verdeeld onder de andere mensen aan tafel..
Je zou m maar winnen...
Aanstaande zondag om 18:45 (geen "de-wedstrijden" dus voor mij).
Was wel grappig. Een onbeperkt rebuy toernooi van 3 dollar.
Geen rebuy en geen addon gedaan.
Top 7 kreeg tickets.
Op final table stond ik 8e. Was ff zweten, maar gelukkig als 7e eruit gevlogen. Was weliswaar op een hand waar 5 man all in ging, want de rest deed er niet meer toe.
Op een gegeven moment waren er nog 8 over en stond ik 7e. De laatste dreigde eruit te gaan, daar de blinds al 5000 waren.
Hij ging all in met AA tegen JJ. Ik baalde, dacht dat ik laatste kwam te staan, maar gelukkig viel er een J.
![Smile Smile](https://fantasytennismanager.nl/forum/images/smilies/smile.gif)
Overigens was ik aan t spelen, kreeg ik een melding in beeld. De "bad-beat-jackpot" van 208.000 dollar!!! was eruit gegaan. Ze hebben daar een badbeatjackpot. Die win je door met een acrre van minimaal de achten, te verliezen van een hogere carre. Voorwaarde is dat er 4 man aan tafel moet zitten en dat er niet over de hand gesproken mag worden op de tafel. De badbeat krijgt 50%, de winnaar van de hand 25% en de andere 25% wordt verdeeld onder de andere mensen aan tafel..
Je zou m maar winnen...
The great old Ludwig von...