29-11-2006, 05:17 PM
Flixieluv Wrote:waf Wrote:Flixieluv Wrote:HELE, HEEELE DIEPE ZUCHT. Moet ik jou nou ook een leesbril geven? :roll:
Voor de waffen en de brabonaars onder ons: ik praat helemaal niets goed / fileer helemaal geen kritiek! Ik vind het gedrag van TC ook absurd. Maar is dat een reden om hem "op staande voet te ontslaan", zoals b beweert? NEE!!! Dat is precies het enige dat ik steeds beweer / beargumenteer. Voor de onderbouwing van deze ( = de enige) stelling mijnentwege, zie hierboven.
:roll: ik vond je verhaal jegens bredanaar juist overtuigend, mijnheer ik kan zo goed lezen.
het viel mij gewoon op dat maar weinig ajakkessieden het gedrag van die knuppels direct afkeuren, maar wel heel goed op kritiek op dat gedrag weten te reageren. pas nu laat je weten dat je het gedrag van ten kater absurd vindt , daarvoor heb ik dat niet 'gelezen'.
Mmm. :oops: Wat betekent de smilie roflol dan? Begreep ik toch al nooit...
Ik heb dat ook niet eerder gezegd, omdat de discussie met brabbelaar daar niet over ging, maar louter over de "ontslagvraag", Waffus. Ik dacht dat dat duidelijk was.
dat betekent tranen met tuiten lachen. en dat is wat anders dan ruftlul. :razz:
ik zelf denk dat bredanaar ontslag ook een beetje overdreven vindt en alleen daar een halszaak van maken vind ik een beetje, tsja, hoe zal ik het zeggen.... quinterig? :wink: