03-12-2006, 11:31 PM
Het is weer eens zover! Kleine Jan staat weer op de plek die we van hem gewend zijn en wat misschien ook wel door megineen werd verwacht: de eerste plaats. Je kan zeggen wat je wil, maar het blijft knap dat KJ het elk jaar presteert om in de top mee te draaien. Aangezien hij niet de enige is die dat doet, bevestigt toch maar weer eens dat het spel niet alleen op geluk gebaseerd is. Met de eerste plaats neemt hij ook meteen de hoogste weekscore over. Dat was de score waarvan ikzelf zei dat deze voorlopig en misschien helemaal niet meer verbeterd zou worden. Nu zeg ik dat maar niet meer.
Kuiper is bezig met een wat mindere fase en zakt deze week met 'slechts' 43 punten naar plaats 3 in de subleague, maar doet het met een 11e plaats in het algemene klassement nog steeds erg goed. ASV Apeldoornse boys stijgt weer een plaatsje naar plek 2 (wie is dit ook alweer??)
EJR maakt een grote sprong van 15 naar 8 met een mooie 70 punten score. Bor is de verliezer van de week, hij zakt van 10 naar 17.
Zelf heb ik mijn 5e plek geconsolideerd (ondanks 4 niet spelende spelers), wat toch staat voor een :8: van de sponsor :
Kuiper is bezig met een wat mindere fase en zakt deze week met 'slechts' 43 punten naar plaats 3 in de subleague, maar doet het met een 11e plaats in het algemene klassement nog steeds erg goed. ASV Apeldoornse boys stijgt weer een plaatsje naar plek 2 (wie is dit ook alweer??)
EJR maakt een grote sprong van 15 naar 8 met een mooie 70 punten score. Bor is de verliezer van de week, hij zakt van 10 naar 17.
Zelf heb ik mijn 5e plek geconsolideerd (ondanks 4 niet spelende spelers), wat toch staat voor een :8: van de sponsor :

[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]