07-12-2006, 04:51 PM
waf Wrote:Ten Cate heeft bij Barcelona al wel laten zien dat hij goed met 'vedettes' om kan gaan. Uberhaupt lijkt het me een hele goede trainer op sociaal vlak.Ad Wim Wrote:Peter Wrote:Ik hoop voor Ajax en Leonardo dat hij een basisplek krijgt, anders krijg je hetzelfde als bij Feyenoord. :|Het verschil is dat Ten Cate wel weet om te gaan met zo'n raddraaier.
En inderdaad LL, laat maar komen! Ik ben benieuwd.
hoe weet je dat ten cate dat kan?
ondankbaar schepsel issut. op z'n 12de uit het slop getrokken, 2x een jaar geholpen met vreselijke blessures, zelfs nog contractverlenging gekregen toen hij in tweeen lag, vervolgens voetl hij zich onbegrepen en gaat hij bewust muiten in het veld. en nu zeker naar de neuzen gaan?
als hij dat daadwerkelijk doet bewijst dat dat fainoid er goed aan gedaan heeft hem een grote schop te geven en bewijst dat ook dat hij er geen flikker van begrepen heeft. vuile smerige tiefeshond die leonardo. maar ik voorspel dan ook ajakkes grote problemen.
Ik heb het helemaal niet op Leonardo, ik vind het een vreselijk mannetje zelfs. Maar iedereen weet het nu en ik denk dat je daar je voordeel uit kunt halen als Ajax. Bovendien is Ajax een topclub, itt NAC, en is hij nu geen 18 meer, zoals bij Feyenoord.
Ik denk niet dat een club als Ajax onder hem gaat lijden. Hoogstens hijzelf en wellicht een paar spelers, maar als het uit de hand loopt, is hij zo weer weg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello