08-12-2006, 12:09 AM
Lamme Lennie Wrote:Matador! Wrote:Feli met deze straf. Vraagje, supportersclub wil gaan collecteren onder het ôlegioenô. Waarom proberen ze niet de relschoppers te traceren en deze aansprakelijk te stellen? Groot gedeelte moet toch in beeld zijn gebracht (ik heb de wedstrijd niet gezien). Maar hoe staan de supporters hier tegenover? Ik heb toch niet het idee dat die staan te springen om te gaan betalen voor iets dat slechts een klein gedeelte heeft gedaan. Nou zal het niet om een groot bedrag per supporter gaan, maar toch.
Haha, dat hoorde ik ook met grote verbazing. Ik kan me niet voorstellen dat supporters van Feyenoord nu mee gaan betalen aan een boete die veroorzaakt is door een stel randdebielen. Ik kan me ook niet voorstellen dat die randdebielen vrijwillig ook maar een stuiver aan de boete meebetalen, dus die oproep is echt voor niets. Wat een bord voor hun kop zeg.
ik heb daar anders best 5 eurootjes voor over. en ik denk wel meer supporters. dat bord voor de kop valt dus nogal mee. sjonge, we zijn hier geen Joden. :razz: