08-12-2006, 10:48 AM
Depor Wrote:waf Wrote:-dus eerst zitten de media elkaar allemaal na te praten en deze luchtfietserij leidt ertoe dat iedereen verwacht dat er niet 1 maar 2 (jaja, sommigen zeggen zelfs 3!) jaar uitsluiting volg. ik ga dit bijna nog geloven, bij gebrek aan wetenschap.
-niemand kent andere clubs (behalve ajakkes in 86 of zo?) die deze straf hebben gekregen, laat staan wat er moet gebeuren om 1 of 2 of 3 jaar uitsluiting te krijgen.
-dan concludeert iedereen door een vergelijking te maken met de eigen verzinsels en napraterij dat het een milde straf is en dat feyenoord gelukkig moet zijn? :roll:
ik snap dit soort redeneringen echt niet. :|
AS Roma? Na het munt incident bij Frisk?
Doe nu maar niet zo Calimero F'noord is niet de enigste club die gestraft is naar aanleiding van een incident...
als je zo dom blijft reageren ga ik je echt negeren in het vervolg. ik zeg toch niet dat feyenoord geen straf verdient? lees nou eens en kijk nou wat ik bedoel. de media had het de hele tijd over uitsluiting en nu blijkt dat het dat niet wordt (en zij gewoon fout zaten) geven ze hun inschattingsfout niet toe, nee ze het over en milde straf. deze straf is echter normaal.
is as roma uitgesloten van deelname? nee. betrof het uitpubliek? nee. kun je het uberhaupt vergelijken? nee.