11-12-2006, 11:48 PM
Zondag 9 november 2003: Feyenoord wint uit bij FC Volendam met 1-3, maar verliest aanvaller Leonardo de Vitor Santiago. De destijds 20-jarige aanvaller verdraait kort voor de rust zijn knie en scheurt zijn kniebanden af. Een lange revalidatie volgt, Leonardo heeft het moeilijk.
Zaterdag 29 november 2003: het NRC publiceert een interview met een geëmotioneerde Leonardo. Het interview wordt afgesloten met het volgende citaat: "Mijn enige vrienden zijn de supporters. Die hebben mij deze maand ook meer dan tweeduizend emails gestuurd. Ik wil ze daarvoor bedanken op het veld. Alleen voor hen ben ik nog bij Feyenoord."
December 2006: het gerucht doet al langer de rondte, maar nu lijkt het toch echt te gebeuren: Leonardo maakt in de winterstop de overstap van NAC Breda naar Ajax.
Zaterdag 29 november 2003: het NRC publiceert een interview met een geëmotioneerde Leonardo. Het interview wordt afgesloten met het volgende citaat: "Mijn enige vrienden zijn de supporters. Die hebben mij deze maand ook meer dan tweeduizend emails gestuurd. Ik wil ze daarvoor bedanken op het veld. Alleen voor hen ben ik nog bij Feyenoord."
December 2006: het gerucht doet al langer de rondte, maar nu lijkt het toch echt te gebeuren: Leonardo maakt in de winterstop de overstap van NAC Breda naar Ajax.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)