11-12-2006, 11:49 PM
waf Wrote:ik zag dit weekend de dvd van de da vinci code (extended version).
25 minuten langer dan de bioscoopversie. ik vond het een goeie film en ik vond ook dat het boek heel goed gevolgd werd. eigenlijk precies zoals ik het me had voorgesteld. het kan natuurlijk nooit zo in detail gefilmd worden als in het boek is beschreven.
die vrouwelijk actrice (sophie) vond ik lekker, maar wel heeel erg matig.
Ben toevalliigerwijs ook weer eens in de videothèk geweest het weekend. Davincikoot, PotCII en 5 fingers gehuurd. De eerste vond ik 3x niks. Ron howard jenkt als een gek door het toch al niet ijzersterke en geloofwaardige plot heen, en het semi-engelsfranse gelul van prinses Sophie ben je na een uur ook wel zat.
Johnie Depp blijft leuk in het vervolg op deel I, de kostuums zijn mooi, maar de film is allerminst geloofwaardig en hangt van toevalligheden aan elkaar. De trucage van het draaiende rad op dat eiland deden ze in de jaren 60 al beter en het feit dat ie natuurlijk precies op 30 meter van de boot vandaan de zee in rolt... Of dat die commander Norrington alleen met dat hart van Davy Jones op een eiland zit, achtervolgd door een kudde kannibalen en 3 passages later terug is op de bewoonde wereld...

Die laatste moet ik nog zien, maar heb ik alleen maar gehuurd, zodat ik 3 premieretitels voor een tientje kon huren en ik geen zin had in een verlept Sharon Stone of 2 haumaucowboys.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]