13-12-2006, 01:33 PM
waf Wrote:Ze heeft gewoon grote fouten gemaakt in de hele kwestie Hirsi Ali, dat weet jij, dat weet ik. Geen zin om daar weer helemaal op in te gaan.Ad Wim Wrote:Ik noem Hirsi Ali en de Schipholbrand, dat waren grove fouten.
Als er een meerderheid in de Tweede Kamer tot tweemaal toe een motie indient, die helemaal niet zo verstrekkend is, en zij die tot tweemaal toe negeert omdat het zo'n trotse bitch is, is dat een reden om een motie van afkeuring in te dienen, klaar! Verder hoef je er niets bij te halen, want zo zit het.
tegen het hele kabinet dan als je ballen hebt.
wat heeft ze fout gedaan bij hirsi ali? als iemand censequent is is deze bij jou sowieso fout lijkt het wel. dat ze het niet handig speelde, alla, maar fout is toch echt wel een aanname. en de schipholbrand? was ze daar fout, of was ze deels verantwoordelijk? en is ze daarvoor weggestuurd? ik ken de antwoorden op deze vragen.
ze heeft beleid zeer strak uitgevoerd. links was het daar niet mee eens, omdat links wil dat ieder geval anders wordt behandeld. onwerkbaar, maar dat willen ze. zij deed dat anders en duidelijker en daar waren sommigen het niet mee eens. prima, maar dat wil niet zeggen dat ze fout is.
ik ben overigens geen fan van haar, maar deze laffe beschuldigingen slaan nergens op.
Dat zij als enige geen consequenties heeft getrokken uit het rapport over de Schipholbrand laat maar weer zien wat voor een trotse bitch het is. De nazorg is daar dramatisch verlopen en dat is haar verantwoordelijkheid geweest.
En dan heb ik het niet eens over het belachelijke gedoe de afgelopen weken binnen de VVD.
Voor de neutrale toeschouwer heeft zij zich meerdere malen belachelijk gemaakt. Haar aanhangers blijven zich constant beroepen op haar rechtlijnigheid, en die moet ik haar nageven, maar het gaat wel ten koste van heel veel bagger. Ze is gewoon niet capabel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello