14-12-2006, 11:32 AM
Ad Wim Wrote:waf Wrote:wat een rasmongool is bos. slechter kun je niet hebben voor je land. en dan die halsema vvd blijft in het belang van het land met ministers zitten, terwijl ze gewoon de handen ervan af willen trekken, en zij begrijpt het weer niet. nou, dan gaan ze weg muslibol, is dat wat je wil? tot slot zakt ook wilders gigantisch door het ijs. kan me voorstellen dat het resultaat voor hem niet te tolereren is, maar zijn kritiek is slecht doordacht.Rot toch op met je landsbelang man! Denk je nou echt dat het daarom gaat? En dan mij dom noemen :roll:
De VVD wil niet dat Verdonk er alleen uitstapt, omdat ze dan wellicht haar eigen beweging begint en de VVD nog meer zetels verliest.
Maar ja, volgens mij lijd je nu meer gezichtsverlies als partij en zeker als minister die zogenaamd standvastig is. Als je dan ook echt standvastig bent, stap je op.
Ja landsbelang en ja daarom noemen we je dom...als de VVD op zou stappen zouden we namelijk geen regering meer hebben en aangezien die formatie er toch niet doorkomt duurt het nog wel even voor we een nieuwe regering hebben dus uit landsbelang (en uit politieke belangen duh maar dat is politiek) Komt door die broodmongool van een Bos en die hoer van een Halsema, "een overwinning" op wat en op wie? IJzeren Rita heeft haar punt gemaakt laten zien dat ze die buitenlanders eruit wil blijven flikkeren scoort daarmee bruut bij rechts. Bos en Halsema gaan finaal onderuit doordat ze eigenlijk Verdonk helemaal weg wouden hebben maar Rita blijft lekker zitten waar ze zit alleen vreemdelingenbeleid gaat naar Hirsch Ballin.
Al met al iedereen probeert te scoren over de rug van een paar duzend asielzoekers, en kom nu niet met de onzin dat Bos het zo goed voor heeft met die mensen, want dat is onzin.
Weet niet of ik het hier of in de krant las, maar waarom hebben wij een demissionair kabinet (gekozen door het volk) met een nieuwe tweede kamer(ook door het volk gekozen) zou het niet handiger zijn om de nieuwe 2e kamer pas te installeren als het nieuwe kabinet er ook al zit?