14-12-2006, 01:33 PM
Forever Wrote:Maar het heeft ook wel duidelijk nadelen zo weinig spelers in een team
Zo raken we wel de mogelijkheid kwijt om te wisselen bij een lage conditie (en zo meer kans op goede resultaten). En kunnen we eigenlijk geen andere systemen spelen. En wat ga je doen als er een speler of twee afhaken. Die kans is wel reeel, want je hebt altijd wel splers die het toch niet echt leuk vinden. Het saai gaan vinden of te weinig tijd hebben. Gaan we dan spelers van buiten Competitieteam aantrekken?
Ik ben van mening dat je conditie altijd op pijl moet zijn in een competitiewedstrijd. Het is nu niet zo dat wanneer je conditie goed is, je ook speelt. Ik speel het liefst zo veel mogelijk. Is er een keer iemand die zijn conditie verwaarloost, dan zal daar ongetwijfeld wat van gezegd worden.
Een ander systeem is volgens mij lastig aangezien iedereen zijn specifieke skills traint. Als je overstapt van 4-4-2 naar 3-5-2, zal er een verdediger opeens op het middenveld moeten spelen. Lijkt me niet dat iemand daar blij mee is.
Ik ben er niet voor om spelers van buiten CT aan te trekken overigens.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]