18-12-2006, 12:29 PM
waf Wrote:Ik jammer helemaal niet om rood, ik zeg alleen dat ik toen ik het zag het gevoel had dat hij bewust doorhaalde. Hij deed iig niet zijn best om zijn been in te trekken terwijl hij zag dat hij de bal nooit meer kon halen en dat is natuurlijk al vies.Ad Wim Wrote:Hoef Wrote:Ik dacht dat Buis wel in één keer rood had verdiend; je ziet hem eerst zijn been terugtrekken maar op het laatste moment strekt hij het alsnog.Precies mijn idee, daarom in mijn ogen ook direct rood.
jaja, ik ken je inmiddels, en als het een ajakkessied was geweest had je een ander idee gehad. kijk het nou maar eens terug, je zal zien dat er weinig aan de hand was en dat hij gewoon voor de bal ging. omdat vorm zich zo aanstelde kreeg hij geel, je gejammer om rood slaat gewoon nergens op.
ik denk dat een speler niet achteraf wordt veroordeeld voor het neerhalen van een doorgebroken speler. deze kruistocht kun je beter ook maar staken.
En van Hofs was het niet loputer het neerhalen van een doorgebroken speler, het was gewoon een rotschop rood waardig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello