18-12-2006, 10:22 PM
Marshall Wrote:T00L Wrote:volgens mij traint zo'n beetje iedereen 2x fitness voor de wedstrijd, dus dan blijft je conditie nog steeds lager dan die van de spelers die al een hogere conditie hadden."volgens jou" zou even gestaafd moeten worden maar nog altijd blijft gelden dat je daarmee wel op een hoger % kan komen dan de door jou gelegde grens en dat is hetgeen wat ik bedoel...
T00L Wrote:Daarbij is de vrijdagavond als meetpunt ook uit praktische overwegingen gekozen. Ik kan nou eenmaal niet garanderen dat ik op zaterdag voor 15.00 achter de pc zit om een opstelling te maken.Snap ik maar leg die %grens dan anders...
T00L Wrote:wil een lage conditie op vrijdag ook zeggen dat je van zondag t/m vrijdag waarschijnlijk weinig tot niks aan fitness getraind hebt en je dus bij zo'n beetje elke training de penalty krijgt. lijkt me ook niet wenselijkIs ook niet wenselijk maar is wel hetgeen waar de speler zelf voor kiest, heeft niks van doen met zijn % voor de wedstrijd. Als een speler ervoor kiest om een extra 'gewone' training in te lassen in plaats van fitness maar hij op zaterdag voor de wedstrijd genoeg traint om boven de door jou gestelde grens te komen dan heb jij toch niks van doen met het feit of hij wel of niet een penalty in training krijgt? Ik zie ook regelmatig meer voordeel bij een 3trainingendag (dus back2back) dan eentje af te wisselen met fitness om zo boven de 90% uit te komen. Is toch mijn keuze?
De door mij gestelde grens van 80 of 85% houdt al rekening met 2 trainingen op zaterdag, zodat je dicht tegen de 100% aan zit voordat de wedstrijd begint..