20-12-2006, 10:59 AM
de nieuwe Wrote:Peter Wrote:de nieuwe Wrote:Peter Wrote:Je speelt 4-4-2 ? :wink:de nieuwe Wrote:Peter Wrote:De kans dat ie in de komende 2 wedstrijden niet scoort lijkt me niet zo groot, die gok durf ik wel aan. Als je in de voorhoede inderdaad Alves + Nilsson hebt, ben ik benieuwd naar wie je daar weglaat.......de nieuwe Wrote:Peter Wrote:Ik twijfel zelf nog tussen Pranjic en Nilsson. :|Naast of in plaats van Alves ? :razz:
Dernaast natuurlijk. Al kun je met Alves thuislaten een enorm verschil maken; ooit houd hij op met scoren. :8:
Farfan, Koné, Babel, Huntelaar, Fortuné, Nevland.. :8:
Nee, Suarez heeft wel een plekkie in de voorhoede. Kiezen tussen Farfan, Koné, Babel, Huntelaar, Fortuné, Nevland pakt toch ongetwijfeld verkeerd uit aangezien ik maar plek heb voor 1 van hen, dus dan maar helemaal niemand en Nilsson erin. Die is niet of nauwelijks gekozen omdat iedereen Alves heeft en mag dus een hattrick maken tegen Excelsior. :p
Ik twiifel ook hoor, wie er bij mij in de voorste linie mag meedoen, dus valt Nilsson zowiezo al af.
Ach, ik verwacht weinig goals van PSV en Ajax dus die spitsen zijn mij te duur. Bij Utrecht scoren de spitsen weinig, dus daarvan 2 middenvelders en NAC wint 2x met 1-0. [-o<
Maar misschien heb ik om 7 uur wel iets heel anders staan. :8: