20-12-2006, 03:42 PM
waf Wrote:Treesong Wrote:waf Wrote:Marshall Wrote:Box Brother Wrote:Je bouwt in theorie sneller op met de Levensloop Marsh, fiscaal voordeel betekend niet automatisch ook verstandiger. Ja je kan met de spaarloon 613 euro per jaar sparen, maar kan dat maar na een vaste periode opnemen. Verder betaalt je baas daar ook 25% eindheffing bij. Bij de levensloop kan je 12% van je jaarsalaris inleggen tegen een max. van 210%, dat kan je dan opnemen en het hele riedeltje weer van voor af aan beginnen.
Yeps, maar 1: je baas bepaald gewoon of jij je levensloop mag en kan opnemen, 2: levensloop = tijd, spaarloon=geld, 3: levensloop is fiscaal minder aantrekkelijk want je betaald er gewoon de normale schaal voor aan de fiscus...
ook jij mag meedoen aan het nationaal dictee vanavond! je zit naast kleine jan!
mag jij in schalen betalen aan de fiscus?
Je vergeed er een :wink:
die fiscalisten maken er maar een potje van.
in welke box zit jij, brother?
Excuse moi, drukste periode van het jaar hier, dus ben met een vinger in mijn neus aan het peuteren terwijl ik met de hoorn van de telefoon aan mijn oor zit, met een hand een excel-overzicht bijwerk en nadenk hoe die spaarloonregeling ook alweer in elkaar stak. En eigenlijk ondertussen ook nog een bericht aan de makelaar sturen over de speurtocht die hij voor me uitvoert...
Spijtig dat er dan wel eens een d/t-fout tussendoor slipt. We hebben niet allemaal een uitkeringsinstantie die onze ADSL-verbinding betaald...

Tripplexxx Wrote:4. Jij maakt de ene taalfout na de andere.....
5. Jij loopt nogal achter de feiten aan... Men noemt het ook wel eens "Spuit 11"
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)