21-12-2006, 01:25 PM
kuiper Wrote:kuiper Wrote:Jansoe Wrote:Wo Dec 20, 2006 19:30 DFB Pokal: A. Aachen - Bay. Munchen (na 90 min.) Bay. Munchen wint 50 1.55 Pending 0
Wo Dec 20, 2006 19:30 DFB Pokal: A. Aachen - Bay. Munchen (na 90 min.) Bay. Munchen wint 50 1.55 Pending 0
Hoe ik dat weer voor elkaar gekregen heb, is mij een raadsel. :lol:
Ik zal kijken hoe ik dat kan ondervangen?
Ik weet het ook niet hoe het kan, maar het is bij iedereen die Bayern heeft laten winnen fout gegaan. Op één of andere manier is deze nederlaag dubbel gerekend. Wat een waardeloze ronde voor mij al organisator.
Sorry jongens. :oops:
LET OP:
Voor de mensen die Bayern tegen Aachen voorspelt hadden dat Bayern zou winnen of gelijkspelen is er iets fout gegaan. De inzet is er 2 maal afgegaan. Het is nu de bedoeling dat deze mensen hun inzet op die wedstrijd alsnog inzetten op de herstelbet. (Daarmee krijg je de dubbel afschrijving weer terug).
A.U.B. ALLEEN DE MENSEN WAAR HET OMGAAT MOETEN BETTEN EN OOK DE ORIGINELE INLEG. WIE ZICH HIER NIET AAN HOUDT WORDT VOOR DEZE MAAND GEDISKWALIFICEERD!)
Hier hebben jullie een week de tijd voor. (het liefst zo snel mogelijk)
Voor de mensen die op -150 staan is het gewoon pech. Dan kun je namelijk niets meer inzetten. (helaas)
Alle wijzen komen uit het Oosten!