21-12-2006, 08:44 PM
Even on topic; hoe pak ik mijn volgende bekeropponent aan? Hij is al zes seizoenen een stevige middenmoter in divisie VI, doet het dit seizoen erg goed in de beker en heeft een paar huizen van ervaren spitsen staan voor een oersterk middenveld.
Ratings laatste 3 wedstrijden:
Ik vermoed dat deze laatste wedstrijd met gespeeld PIC werd en de andere (bovenste) 2 Normaal.
Hij speelt stijf 3-5-2 en traint vleugelspel (of passen, maar vermoed vleugelspel).
Tja, wat kan ik verder analyseren? Hij heeft -zoals het hoort- op al zijn niet-trainee posities ervaren gasten staan met meestal tientallen k's aan TSI. Hij kan aanstaande zondag best eens een dagje overslaan om mij uit de beker te kegelen, hij liet al eerder weten uit te zijn op een tweede thuiswedstrijd (de wedstrijd tegen mij wordt de eerste) in de beker.
Hulp en advies zijn gewenst .
Ratings laatste 3 wedstrijden:
Quote:Gisteren, bekerronde 3
Middenveld: bovennatuurlijk (oud)
Rechterverdediging: zwak (oud)
Centrale verdediging: zwak (oud)
Linkerverdediging: slecht (oud)
Rechteraanval: goddelijk (oud)
Centrale aanval: mythisch (oud)
Linkeraanval: buitenaards (oud)
Quote:Zondag, competitiewedstrijd 2
Middenveld: buitenaards (oud)
Rechterverdediging: slecht (oud)
Linkerverdediging: zwak (oud)
Rechteraanval: goddelijk (oud)
Centrale aanval: mythisch (oud)
Linkeraanval: magisch (oud)
Quote:Vorige week, bekerronde 2
Middenveld: wonderbaarlijk (oud)
Rechterverdediging: zwak (oud)
Linkerverdediging: zwak (oud)
Rechteraanval: buitenaards (oud)
Centrale aanval: buitenaards (oud)
Linkeraanval: bovennatuurlijk (oud)
Ik vermoed dat deze laatste wedstrijd met gespeeld PIC werd en de andere (bovenste) 2 Normaal.
Hij speelt stijf 3-5-2 en traint vleugelspel (of passen, maar vermoed vleugelspel).
Tja, wat kan ik verder analyseren? Hij heeft -zoals het hoort- op al zijn niet-trainee posities ervaren gasten staan met meestal tientallen k's aan TSI. Hij kan aanstaande zondag best eens een dagje overslaan om mij uit de beker te kegelen, hij liet al eerder weten uit te zijn op een tweede thuiswedstrijd (de wedstrijd tegen mij wordt de eerste) in de beker.
Hulp en advies zijn gewenst .