22-12-2006, 10:55 AM
Marshall Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Bocaloca Wrote:Een mooie open jurk, maar lekkere memmen mag je wel weglaten
Oh ja, jij was fan van de erwtjes van Froukje de Both. Heeft die wel een 'dogtag' om te kunnen zien wat de voorkant is? Geef mij maar 'a wazzle pair of jugs'. :8:
Froukje vind ik een wereldfiguur hebben hoor GZ! Zelfde als Tanja Jess enige jaren terug (inmiddels is ze zwaar aan het aftakelen).
Desondanks vind ik de memmen van onze hockeydame zo op het eerste oog leuker dan de memmen van Dione de Graaff (bij haar moet ik aan Megan Mullally denken...)
Enne Boca, "Eagles gaat terug naar Engeland" "Gaat ie vliegend?" is een heerlijke, niet-duffe, grap!
Niks mis met Froukje de Both, maar heb je de foto's van de dames de Both en Jess wel eens naast elkaar gelegd? Dan zie je het verschil meteen. Jess heeft neptieten cup B/C en Froukje heeft echte cup A. Ik vind dat er met zowel de tieten van de hockeydames, die van Dione als die van Froukje niks mis is. Maar als ik dan echt moet kiezen, dan kies ik voor Dione. Jammer alleen dat ze 1 meter 35 is...