25-12-2006, 08:03 PM
kratovsk Wrote:Ik zeg niet dat het niet logisch vind, ik had zelfs niet anders verwacht in deze wedstrijd, al helemaal als je na 1 minuut op 1-0 komt. Dat handjevol kansen heb ik niet gezien, behalve de 2-0 dan (ja en de laatste 5 minuten toen Twente het zichtbaar had opgegeven). Niks mis met de tactiek dus, was verstandig, maar de spelopvatting is toch hetzelfde idee als van Andorra, gewoon de stand vasthouden met alle mensen die je hebt, het balbezit volledig aan de tegenstander laten en proberen er met een eenzame counter uit te komen? Dat het niveau van Roda wat hoger ligt is duidelijk en dat er genoeg andere clubs uit aansprekende landen ook zo spelen ontken ik ook niet.
Het ging mij er hierom dat er Rodasupporters Twente betichtten van het niet kunnen voetballen, dat slaat de plank toch helemaal mis dit seizoen, zelfs als je deze wedstrijd zag waarin Twente inderdaad verloor. En dat vond ik schrijnend, niet de spelopvatting van Roda.
Vergelijk het dan met Italiaans voetbal, Andorra doet het omdat het niets anders kan
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]