26-12-2006, 07:45 PM
Ekslem Wrote:Wat een kaas westrijd. Feyenoord probeerde opportunistisch te ballen. Lukte soms aardig, maar ontbrak ze verder aan creativiteit. PSV leunde een beetje achterover en kwam er ook weinig aan.
ik ben het echt niet met je eens. ik vond het een onwijs leuke wedstrijd. gebeurde best veel. jammer dat psvee zo lullig op voorsprong kwam, maar met die dot van een kans van kone erbij was het wel een verdiende voorsprong.
ik vond ook niet dat feyenoord opportunistisch voetbalde, het was best verzorgd en over rechts redelijk gevaarlijk. de tweede helft was feyenoord feller en beter, maar tot echt grote kansen kwam het niet. psvee was een beetje vrouwen en kinderen eerst voetbal. ik vond dat je goed kon zien dat alex een beperkte voetballer is.
psvee was de eerste helft ietsje sterker, fainoid de tweede. 1-1 kan ik goed mee leven. motm was (iig aan feyenoords kant) imo drenthe met als goeie tweede gare neus. bij psvee vond ik kone en appelvlaai goed.
en huysegems en culina hadden net zo goed niet mee hoeven te doen.
tot slot het heerlijke striemende fluitconcert tegen de moordenaar. het was een mooie dag in de tempel!