01-01-2007, 05:47 PM
Ad Wim Wrote:AZ onder Van Gaal (en ook onder Adriaanse) heeft altijd de intentie om aan te vallen en dat resulteert vaak in erg leuke wedstrijden. Maar af en toe lopen ze ook in het mes, maar dat mag voor een topclub in wording. Over het algemeen is het wel gewoon bijna altijd leuk om naar te kijken, en dat kunnen we over PSV een stuk minder vaak zeggen.
we? wie zijn we? ik vind het helemaal niet bijna altijd leuk om naar te kijken. ik heb az een paar keer live gezien op tv en daar vond ik geen reet aan.
bovendien is het helemaal geen topclub in wording. dat is iets dat de media graag willen (en jij bent iemand die door media beinvloed wordt, daar ben je nl ook ajakkessied voor geworden). de media vinden het prachtig als niet de traditionele top 3 de dienst uitmaakt. dan gebeurt er tenminste wat, en dat willen ze koesteren. nu opeens komen teksten als: valt het je niet op dat we het niet eens meer over feyenoord hebben als we het over de top 3 hebben? ach gut, dat feyenoord vorig jaar op een haar na geen 2de werd, dat vorig jaar ajakkes nog slechter presteerde, dat az na een leuk beging aan het eind altijd tekort komt, daar gaan ze allemaal aan voorbij. net als indertijd het goed presterende roda, willem II of fietstas, het is dan opeens heel mode om over top 4 te praten.
az is goed bezig, maar het blijft een club waar het niet erg is om te verliezen. want ach, ze zijn nog jong. er spelen wat jeugdige talenten, maar die spelen ook bij ajakkes, psvee en feyenoord. daarbij wordt het stadion bevolkt door gloryhunters. het erbij willen horen publiek. het is in de verste verte nog geen topclub en dat zal het ook niet worden.