05-01-2007, 05:57 PM
Drie mensen in de reclame. Allereerst een jeugdpull van 4 maanden terug, op wie reeds een bod staat terwijl hij zondagmiddag pas afloopt. Maar goed, mij hoor je niet klagen
.
Dan een jeugdpull van een maandje terug die vorige week vrijdag steeg naar goed PM. Omdat ik trainees heb met betere stats mag deze het veld ruimen... hoogste bod staat op 99k, hij loopt vanavond af.
En dan tot slot Dladla, de knaep die ik kocht met serieuze U20-plannen. Achteraf naief natuurlijk met dat waardeloos passen :|. Steeg na de volle 7 weken pas naar formidabel PM en heeft 3 passen-trainingen gehad zonder resultaat. Zit dus in ieder geval al dicht tegen slecht aan
. De gast die me vorig seizoen 2.5M bood voor hem (2.5M rand, naar nu blijkt, omgerekend een paar honderd k :lol
heeft direct de vraagprijs van 599k geboden.

Quote:Levi Passchier
TSI = 620, zwak in vorm, gezond
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Conditie: rampzalig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: waardeloos
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Quote:Deadline: 07-01-2007 om 13:55
Vraagprijs: 800 000 ââ¬
Hoogste bod:
800 000 â⬠door FC SKA hamburgerid
Dan een jeugdpull van een maandje terug die vorige week vrijdag steeg naar goed PM. Omdat ik trainees heb met betere stats mag deze het veld ruimen... hoogste bod staat op 99k, hij loopt vanavond af.
Quote:Joshua van der Oord
TSI = 470, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Quote:Deadline: 05-01-2007 om 19:32
Vraagprijs: 99 000 ââ¬
Hoogste bod:
99 000 â⬠door The Froenks
En dan tot slot Dladla, de knaep die ik kocht met serieuze U20-plannen. Achteraf naief natuurlijk met dat waardeloos passen :|. Steeg na de volle 7 weken pas naar formidabel PM en heeft 3 passen-trainingen gehad zonder resultaat. Zit dus in ieder geval al dicht tegen slecht aan

Quote:Thandiwe Dladla
TSI = 1 020, 18 jaar, waardeloos in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Nationaliteit: Zuid-Afrika
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Quote:Deadline: 06-01-2007 om 16:38
Vraagprijs: 599 000 ââ¬
Hoogste bod:
599 000 â⬠door FlatSticks