09-01-2007, 04:45 AM

Net terug van een 10 euro rebuy NL toernooi in Hilversum. Onvoorstelbaar eerste uur. Er deden er 60 mee, goed voor zo'n 250 rebuys en 60 add-on's.
Kwam het eerste uur goed door. Won een all-in van 4 man met pocket kings. Hoefde geen rebuy te doen en ging daarom de pauze in met 16000( rebuy-tijd was inmiddels voorbij), waarvan 1000 de beginstack was.
M'n eerste handje aan de nieuwe tafel was weer pocket kings, en die grote pot was meteen voor mij. Daarna redelijk agressief gespeeld. Bij de laatste 25 was ik chipleader. Vanaf dat moment nauwelijks kaarten meer gehad aan een agressieve tafel.
Op een gegeven moment met pocket azen verloren, omdat 1 of andere aap een runner runner flush kocht #-o ](*,) . Dat kostte mij ongeveer de helft van m'n stack.
Heb wel de finaletafel gehaald, maar ging als 9de en laatste de finale in. Kon het nog wel even uitzingen, had op dat moment ongeveer 4 x de BB. Het bleek uitstel van executie. Op een gegeven moment all-in gegaan met een kon/vrouw van klaver. Kreeg een call van 1 iemand, hij had boer/vrouw schoppen. Op zich dus favoriet. De flop bracht 2 boeren en de turn was een vrouw, einde verhaal. Een achtste plek was het resultaat. Negen mensen in the money, dus dat was wel positief, maar voor mijn gevoel had er meer ingezeten.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"