10-01-2007, 10:45 AM
D'r an met de lippe Wrote:Als je een hoger bedrag aanneemt dan je denkt ben je niet meer goed bezig met hetgeen waarvoor je bent aangesteld. Logischerwijs ben je dan ook niet meer verstandig bezig aangezien je een schuld riskeerd.
een hoger bedrag aannemen dan je denkt is niet per definitie hetzelfde als niet heel behoudend begroten. er zit nog wel wat tussen.
en nogmaals, een schuld hebben is helemaal niet erg. ik heb ook een schuld en ik kan nog gewoon ademhalen.
Quote:Jij bent toch altijd diegene met de complot theoriën? :wink:
ik zeg niet dat je geen onderbuikargumenten mag geven/hanteren, ik zeg alleen dat ik er weinig tegen in kan brengen.
Quote:En het is mij inmiddels al wel duidelijk dat jij de kwestie Excelsior aangrijpt om te concluderen dat ik ongelijk heb terwijl je niet meer reageer op mijn argument 'schulden zijn nooit de bedoeling van sport geweest'. Daar kan ik op mijn beurt weer weinig mee.
vin dik een rare conclusie. ik heb al aangegeven dat imo schulden helemaal niet erg zijn, gebeurt in het bedrijfsleven ook. ik zeg ook wat excelsior betreft niet dat je ongelijk hebt, het is een mening gebaseerd op aannames en niet op feiten, prima, maar ik kan daar weinig mee.
Quote:En zeg niet dat ik mijn eigen stellingen niet onderbouw want dat doe ik vaak genoeg. Het argument gevoelsmatig gebruik ik zelden maar het is wel degelijk een argument als je er zo over denkt. Spit het forum maar eens door en je zult zien dat ik wel degelijk vaak onderbouw, niet moeilijk te vinden want elke keer als ik weer een gewaagde uitspraak post barst er een discussie los :razz:
nou trek je het weer helemaal in het algemene. ik vind het in deze discussie onderbuikargumenten. dat wil niet zeggen dat ik vind dat je dat op elke discussie op het forum doet. ik snap ook niet waarom je die conclusie trekt.
daarbij zeg ik niet dat je je betoog niet onderbouwt, ik zeg dat je het (in dit geval) slecht onderbouwt en vnl op je onderbuik. dat overtuigt niet. ik haalde dat onderbouwen er alleen maar bij omdat ik een jij-bak (nee jij overtuigt ook niet!) naar mijn hoofd kreeg.